عبادالله کنجوریان :

ورود خودروهای غیر بومی به هرسین با جریمه سخت همراه است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30701|21:55 - 1400/05/24
نسخه چاپی
ورود خودروهای غیر بومی به هرسین با جریمه سخت همراه است
فرماندار هرسین در جلسه ستاد مدیریت کرونای شهرستان گفت: ورود خودروها به شهر هرسین بصورت محسوس و نامحسوس کنترل میشود در صورت ورود خودروهای غیر بومی ضمن توقیف به سختی جریمه خواهند شد.

به گزارش دیوانگاه ،دکتر عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در جلسه ستاد مدیریت کرونا ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا توسط هیئت های عزاداری شد و اظهار داشت : محرم موسم یادآوری قیام حسینی است و حضور در آن حرکت در امتداد قیام امام حسین (ع) محسوب میشود.

 

وی در ادامه از مدیران این هیئت ها خواست نحوه رعایت پروتکل ها در هیئت های عزاداری خود را باید کنترل کنند.

 

کنجوریان تصریح کرد : ورود خودروها به شهر هرسین بصورت محسوس و نامحسوس کنترل میشود در صورت ورود خودروهای غیر بومی ضمن توقیف به سختی جریمه خواهند شد.

 

وی خاطر نشان کرد : بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا هیچگونه برگه ترددی برای خودروها صادر نخواهد شد.

 

از دیگر مواردی که در جلسه ستاد کرونا مورد تاکید قرار گرفت برخود با اصناف متخلف و بویژه نانوایی ها بود و از اصنافی که مایحتاج و وسایل ضروری مردم را تامین میکنند خواسته شد حضور جمعیت و نحوه رعایت پروتکل ها در واحد صنفی خود را رعایت کنند و از مردم بخواهند حتما از ماسک استفاده کنند.

 

تجهیز ۲ مرکز حدود ۸۰ نفری به منظور بستری بیماران کرونایی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود و به گفته فرماندار هرسین در صورت نیاز بیماران کرونایی در این مراکز بستری خواهند شد.

 

کنجوریان ابراز داشت : در دوره اول واکسیناسیون ۱۷۰۰۰ و در دوره دوم بیش از ۵۰۰۰ هزار نفر در برابر کرونا واکسینه شده اند.

 

وی در پایان سخنانش از زحمات شبانه روزی کادر درمان و کارکنان مراکز واکسیناسیون شهرستان هرسین تقدیر کرد.