فرماندار هرسین اسامی منتخبان شورای این شهر را اعلام کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 30645|17:55 - 1400/03/29
نسخه چاپی
فرماندار هرسین اسامی منتخبان شورای این شهر را اعلام کرد
فرماندار شهرستان هرسین از پایان شمارش آرای انتخابات شورای شهر هرسین خبر داد و گفت: «علی امیدی، الهه رستمی، یوسف عسگرپور، کیوان الهیاری و محمدجواد جواهری» پنج منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای این شهر هستند.

عبادالله کنجوریان روز شنبهدر گفت‌ وگو با خبرنگار دیوانگاه افزود: «علی امیدی» با پنج هزار و ۱۹ رای، «الهه رستمی» با چهار هزار و ۷۴۵ رای، «یوسف عسکرپور» با چهار هزار و ۶۴۸ رای، «کیوان الهیاری» با چهار هزار و ۵۷۴ رای و «محمدجواد جواهری» با چهار هزار و ۶ رای، پنج منتخب ششمین دوره انتخابات شورای شهر هرسین شدند.

 

به گفته او، «فرشاد عظیمی» و «نوروز درویشی» هم به عنوان دو عضو علی البدل این شورا انتخاب شدند.

 

کنجوریان درباره بخش بیستون شهرستان هرسین هم گفت: با توجه به اینکه سه نفر از هشت نامزد انتخابات شورای شهر بیستون پیش از انتخابات انصراف دادند و تعداد نامزدها از حد نصاب حداقل ۶ نفر کمتر شد، به همین دلیل انتخابات شورا در این بخش برگزار نشد.

 

فرماندار شهرستان هرسین همچنین از مشارکت ۶۰ درصدی مردم این شهرستان در انتخابات روز جمعه خبر داد و یادآور شد: بیش‌ از ۳۷ هزار نفر در انتخابات ریاست‌جمهوری و بیش‌ از ۲۶ هزار نفر در انتخابات شورای شهر هرسین مشارکت کردند.

 

کنجوریان از همت و حضور گسترده مردم شهرستان هرسین در انتخابات قدردانی کرد و گفت: این حماسه بزرگ و حضور پرشور را به همه ملت ایران به‌ویژه مردم شهرستان تبریک می‌گویم.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد