جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26108|12:55 - 1395/06/25
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در هرسین برگزار شد
با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه و تنی چند از مسئولین شهرستان جلسه هماهنگی جهت برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، امیر شاه آبادی سرپرست فرمانداری هرسین در این جلسه ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همچنین آرزوی صحت و سلامت برای تمام خدمتگزاران صدیق به نظام اسلامی اظهار داشت: تقارق بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس را به فال نیک میگیریم و در واقع این مناسبت بهانه ای می شود برای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که از جان خود گذشتند تا ما در رفاه باشیم.

 

وی افزود: لازم است در این خصوص در سطح شهر هرسین و بخش بیستون فضاسازی هایی در شأن این ایام صورت گیرد.

 

سرپرست فرمانداری هرسین خاطرنشان کرد: 8سال جنگ تحمیلی به عنوان طولانی ترین جنگ قرن 21شناخته شده است و این جنگ در واقع با هدف ضربه زدن با انقلاب نوپای ایران صورت گرفت اما پیر و امام ما با پشتیبانی مردم این نظام نوپا را نجات داد.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در این بین وظیفه ما زنده نگه داشتن ایثارگری و رشادت های آنهاست که به فرموده رهبر معظم انقلاب این کار کمتر از شهادت نیست.

 

وی افزود در شهرستان علاوه بر تعداد بالای شهدای گرانقدر شهدای شاخص و ایثارگرانی وجود دارد که لازم است در این ایام با برگزاری همایش هایی و نمایشگاه هایی برگزفته از آثار و وصیت نامه شهدا  از این عزیزان تجلیل شود.

 

در ادامه سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در پیش است اظهار داشت: ارزش دفاع مقدس برای ما مشخص است و باید کاری کنیم که این فرهنگ به نسل های آینده منتقل شود همانطور که امام (ره) فرمودند دفاع مقدس برای جوانان ما یک دانشگاه بود.

 

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته افزود: دیدار با امام جمعه، خانوده شهدا، غبار روبی مزار شهدا، برپایی بیمارستان صحرایی و ویزیت رایگان از مناطق محروم، و برگزاری یادواره شهدا را از اهم برنامه های در نظر گرفته شده عنوان کرد.