با حضور مسئولین برگزار شد/

افتتاح پایگاه بسیج شهید سید عبدالحمید حسینی در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 25237|13:25 - 1395/04/29
نسخه چاپی
افتتاح پایگاه بسیج شهید سید عبدالحمید حسینی در هرسین+تصویر
با حضور مسئولین شهرستان و تنی چند از خانوداه های معظم شهدا پایگاه بسیج شهید سید عبدالحمید حسینی در اداره فنی و حرفه ای هرسین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضورفرمانده سپاه ناحیه ، فرماندار شهرستان و مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه و تنی چند از خانوداه های معظم شهدا پایگاه بسیج شهید سید عبدالحمید حسینی در اداره فنی و حرفه ای هرسین افتتاح شد.

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در مراسم افتتاحیه این پایگاه ضمن تشکر از تمامی کسانی که به نحوی در ساخت و افتتاح این پایگاه بسیج مشارکت داشته اند اظهار داشت این پایگاه در نیمه دوم سال 94کار ساخت آن آغاز شد و خوشبختانه به همت همه عزیزان امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

وی با اشاره به تعامل سازنده فنی و حرفه ای با بسیج شهرستان افزود خوشبختانه تعامل خوبی برقرار شده چه در خصوص برگزاری کلاس های مهارتی و چه در خصوص ارائه مدارک فنی و امیدواریم که شاهد روند روز افزون این تعامل باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج امروز در عرصه های اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی و ... حضور پررنگی دارد و ایجاد  پایگاه های بسیج در ادارات باعث معنویت بخشی و تعمیق روحیه ارزشی و انقلابی در بین کارکنان می شود.