کارگاه آموزشی تشریح آیین نامه های قانون نظام صنفی درشهرستان هرسین برگزار گردید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 24545|08:39 - 1395/03/10
نسخه چاپی
کارگاه آموزشی تشریح آیین نامه های قانون نظام صنفی درشهرستان هرسین برگزار گردید
با حضور رییس اداره صنعت و معدن و تجارت ،کارشناسان و هیات رییسه و کارکنان اتاق اصناف کارگاه آموزشی تشریح آیین نامه های قانون نظام صنفی درشهرستان هرسین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،کارگاه آموزشی تشریح آیین نامه های اصلاحی با حضور کارشناس اصناف سازمان صنعت و معدن و تجارت ،مجتبی جادریان رییس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان و هیات رییسه و کارکنان اتاق اصناف ،هیات مدیره اتحادیه های صنفی و تعدادی از اصناف و بازاریان شهرستان هرسین در محل سالن فرهنگ ارشاد اسلامی هرسین برگزار گردید

 

جادریان رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان هرسین در این خصوص اظهار داشت این کارگاه آموزشی جهت آشنایی باقوانین نظام صنفی ،از جمله صدور و باطل کردن پروانه کسب ،حق عضویت صنوف ،اشنایی با تخلفات از جمله گرانفروشی ،کم فروشی ،احتکار ،تقلب و ....، چگونگی انتخاب رییس اتاق اصناف و هیات رییسه ،چگونگی انتخاب رییس اتحادیه و هییت مدیره برگزار شد.

 

وی افزود: در این کارگاه آموزشی که با حضور چشمگیر هیات مدیره اتحادیه های صنفی و اتاق اصناف برگزار گردید. مسایل و مشکلات اتحادیه های صنفی و راه کارهای عملیاتی و اجرایی آن نیز تشریح شد.