با حضور استاندار کرمانشاه/

کمیته برنامه ریزی در هرسین برگزار شد/ بحث آب شرب، تصفیه خانه فاضلاب،و سد بابازید، و جاده از محورهای اصلی جلسه

سرویس: اقتصادیکد خبر: 24421|19:13 - 1395/02/29
نسخه چاپی
کمیته برنامه ریزی در هرسین برگزار شد/ بحث آب شرب، تصفیه خانه فاضلاب،و سد بابازید، و جاده از محورهای اصلی جلسه
با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها کمیته برنامه ریزی در هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه و هیئت همراه و فرماندار شهرستان و مسئولین ادارات و ارگان ها کمیته برنامه ریزی در هرسین برگزار شد.

 

یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه ضمن عرض خوشامد گویی به استاندار و هئیت همراه به بیان ویژگی ها و ظرفیت های فرهنگی ، مذهبی، اقتصادی و اجتماعی شهرستان پرداخت و خواستار توجه ویژه استان به این ظرفیت ها شد.

 

وی در ادامه به بیان مشکلات شهرستان پرداخت و افزود: دچار مشکلات عدیده ای است که از آن جمله می توان به نبود بهره برداری صحیح از آب سراب هرسین، ساماندهی هرسین به پلیسراه، تصفیه خانه فاضلاب، وجود چاه های غیر مجاز و شیوه قدیمی زراعت، نوسازی در بحث کشاورزی، نبود شیوه های نوین دامپروری، خدمات دهی ضعیف در سطح شهرستان، وضعیت بیمارستان و لزوم افزایش متخصصین، توسعه صنایع دستی و گردشگری و لزوم نگاه ویژه میراث به گلیم هرسین، بهره برداری از معادن، اشتغال، توجه به تصفیه خانه آب شرب هرسین، لزوم تکمیل پروژه آبرسانی پاسار، ساماندهی پارک ها و معابر شهرستان، تجهیز مجتمع فنی و حرفه ای شهرستان و ساماندهی پارک جنگلی بیستون اشاره کرد که بایستی در این خصوص توجه ویژه ای صورت گیرد.

در ادامه حجت الاسلام احمدی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات شهرستان پرداخت و اظهار داشت هرسین از حداقل هایی که لازمه یه شهر است برخوردار نیست.

 

وی افزود ممکن است بحث هایی در این زمینه صورت گیرد ولی با تجربه ای که بنده در این زمینه دارم به نظر می رسد نیاز هست که گروهی تشکیل شود و مشکلات شهرستان را احصاء کنند و در نهایت اولویت بندی صورت گیرد تا بتوانیم با توجه به وضعیت فعلی اذعان کنیم که کاری صورت گرفته و در مقابل مردم هم این تغییرات را احساس کنند.

 نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد لازم که مسئولین استان اهرم فشاری بر روی زیرمجموعه خود در راستای انجام طرح های استغالزا داشته باشند تا اولویت اول را به اشتغال جوانان این منطقه بدهند و این شدنی است.

اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن عرض ارادت خدمت مردم شهرستان هرسین و به خصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین روحانیت معظم شهرستان اظهار داشت: آنچه در مورد هرسین می توان گفت با توجه به مسیری که تا کنون برای توسعه کشور طی کرده ایم و امروز به این موقعیت رسیده ایم لازم است بایستیم و نگاهی به پشت سر بیندازیم و ببینیم که دستاوردهای گذشته چه هست و هر مدیری باید مواظب باشد که مسیر گذشته را کامل کند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت فعلی و لزوم استفاده از ظرفیت های موجود پرداخت افزود: مشکلات مطرح شده در این جلسه به خصوص بحث آب شرب، تصفیه خانه فاضلاب، جاده، و ... پیگیری و انجام می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد