احسان احمدی نصر در گفتگو با دیوانگاه :

آمادگی لازم را برای استقبال از میهمانان نوروزی داریم/امسال در بحث اسکان سعی ما افزایش ماندگاری است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23389|10:07 - 1394/12/24
نسخه چاپی
آمادگی لازم را برای استقبال از میهمانان نوروزی داریم/امسال در بحث اسکان سعی ما افزایش ماندگاری است
شهردار بیستون در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت استقبال از میهمانان نوروزی گفت: در بحث اسکان در نظر داریم و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال های گذشته از ضعف های موجود بود برطرف کنیم.

احسان احمدی نصر شهردار بیستوندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص خدمات در نظر گرفته برای ایام نوروزاظهار داشت بیستون امسال متفاوت با هر سال دیگری است و با توجه به اینکه در مسیر عتبات عالیات است و گاهنگاری ادوار مختلف تاریخی را در خود جای داده است و همچنین وجود کاروانسرای عباسی به عنوان هتل لاله عباسی برنامه های متنوعی را برای ایام نوروز در دست انجام داریم.

 

وی افزود امسال ما یک عنوان برای بیستون در نظر گرفتیم(بیستون جهانی سفره گاه مهربانی ) چرا که ما  بیستون را پارک موزه ایرانیان می دانیم و به لحاظ غنای فرهنگی و تاریخی دارای اهمیت فراوانی است.

 

شهردار بیستون در ادامه با بیان این موضوع که بیستون آمادگی کامل را برای استقبال از مهمانان نوروزی دارد خاطرنشان کرد امسال شهرداری بیستون طرح های همیار شهردار همراه میراث ، همیار شهردار دوستدار محیط زیست ، طرح مسافر مهربان ، پارکینگ، و بحث جاده رویایی ، بازاجه و تم محصولات صنایع دستی به عنوان خدمات به مهمانان نوروزی در نظر گرفته است.

 

احمدی نصر اظهار داشت رنگ هایی که امسال در محوطه بیستون استفاده شده شامل رنگ های صورتی (رنگ مهربانی) و آبی (رنگ مهربانی ) است که رنگ های سال 2016بین المللی هم محسوب می شود.

 

وی افزود برای کسانی که مهمان بیستون هستند علایم هشدار دهنده در مسیرهای مواصلاتی و برای کسانی که داخل شهر بیستون هستند سیستم شارژ الکترونیک در نظر گرفته ایم.

 

شهردار بیستون تصریح کرد یک تعامل ویژه ای با با پایگاه میزاث جهانی بیستون در خصوص بحث گردشگری روستایی و در خصوص آموزش و پرورش بیستون هم بحث اسکان مسافرین نوروزی را در نظر داریم.

 

احمدی نصر در ادامه اظهار داشت امسال در بحث اسکان نگاه ویژه ای داریم و به همین دلیل هتل لاله عباسی بیستون را که از لحاظ کیفی در سطح الف می باشد در بحث اسکان در نظر داریم و سعی ما بر این است که مدت ماندگاری را که در سال های گذشته از ضعف های موجود بود برطرف کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین میراث هرسین و بخش بیستون بحث مهمانوازی است افزود امسال بحث جشنواره بهاری  را  را در تمام نقاط شهرستان و بخش بیستون هم در دستور کار خواهیم داشت.