مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23384|16:15 - 1394/12/22
نسخه چاپی
مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد
با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از بسیجیان و اقشار مختلف مردم مراسم گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری سیده زنان عالم حضرت فاطمه(س) و تشکر از حضور مسئولین  اظهار داشت ما دو نوع حدیث داریم ، حدیثی که از معصوم نقل شده و حدیثی که حدیثی که کلام خداوند است و پیامبر و ائمه ناقل آن هستن که به آنها حدیث قدسی گفته می شود.

 

وی  در ادامه در خصوص زندگینامه حضرت فاطمه(س) افزود با توجه به اینکه آنحضرت عمر کوتاهی داشتند ولی توانستند به عنوان الگو و اسوه برای زنان و مردان ما معرفی شوند.

 

در ادامه حجت الاسلام برقراری امام جمعه سنقر در این مراسم با اشاره به گوشه ای از زندگی نامه حضرت فاطمه(س) اظهار داشت از خدای بزرگ می خواهیم که در پرتو این ایام فاطمیه از معارف آنحضرت بهتر بهرمند شویم.

 

وی افزود حضرت فاطمه (س) شخصیتی است که قرآن از او با عنوان کوثر یاد کرده و مایه خیر و برکت هم برای دنیا و هم برای آخرت است، شخصیتی که توانست در مدت عمر کوتاه خود به عالی ترین مدارج انسانی برسد.

 

حجت الاسلام برقراری در ادامه خاطرنشان کرد سختی های زندگی برای همه وجود دارد اما آن هنری که حضرت فاطمه(س)در زندگی دارد این است که زندگی را تبدیل به بندگی کرده است و این از ویژگی های آنحضرت است.

 

وی افزود کسی که در زندگی مسیرش را به سوی بندگی تنظیم می کند قطعأ به خدا می رسد و این فقط کار کسانی است که از دنیا بگذرند و کسانی می توانند از دنیا بگذرند که از دنیا بزرگتر باشند.

 

در پایان این مراسم نمایش مدافع حرم با هنرنمایی هنرمندان شهرستان آقایان محسن یارمحمدی و علی چناری به اجرا در آمد.