در اولین روز از هفته منابع طبیعی/

غرس 220اصله نهال به یاد شهدای شهرستان هرسین+تصویر

سرویس: جهاد و شهادتکد خبر: 23290|12:18 - 1394/12/15
نسخه چاپی
غرس 220اصله نهال به یاد شهدای شهرستان هرسین+تصویر
با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان 220 اصله نهال به یاد شهدای شهرستان در پروژه پارک بانوان هرسین غرس شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز با حضور محمدی فرماندار هرسین رئیس منابع طبیعی و دیگر مسئولین شهرستان 220نهال به یاد شهدای شهرستان در محوطه پروژه پارک بانوان شهرستان هرسین غرس شد.

 

ملکی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته منابع طبیعی و تشکر از حضور مسئولین شهرستان اظهار داشت امروز و در اولین روز از هفته منابع طبیعی با حضور خانواده های معظم شهدا 220نهال به یاد شهدای شهرستان کاشته شد تا ما هم در کاشت نهال و افزایش فضای سبز سهمی داشته باشیم.

 

وی از همکاری ادارات و ارگان های شهرستان به خصوص بنیاد شهید و شهرداری شهرستان تشکر کرد و افزود در این هفته در نظر داریم حدود 30هزار نهال در سطح شهرستان با همکاری دهیاری ها، ارگان های دولتی، شهرداری، بنیاد شهید، تعدادی از تشکل های مردم نهاد و شرکت های حاشیه شهرستان غرس کنیم.

 

در ادامه ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در اين مراسم طي سخناني اظهار داشت كه درختان باعث سرسبزي و مايه شادابي و طراوت انسانها هستند .

 

وی افزود مديريت حفظ ، نگهداري و توسعه فضاي سبز بايد توسط خود مردم انجام شود و با فرهنگ سازي مؤثر با كساني كه در جهت منافع خود اقدام به قطع و نابودي درختان مي كنند مبارزه كرد و همچنين در خصوص  نگهداري و كاشت از درختان احاديثي نيز نقل شده است و اين نشان دهنده اوج اهميت و توجه به طبيعت و درختان است .

 

فرماندار هرسين در پايان افزود هفته منابع طبيعي فرصتي مناسب است در جهت احترام به محيط زيست ، احياء آن و ترويج فرهنگ درختكاري است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد