در گفتگوهایی مطرح شد/

حجت الاسلام باقری:برنده واقعی انتخابات مردم و بازنده واقعی استکبار و دشمنان نظام هستند/فرماندار هرسين : انتخابات نماد قدرت و اقتدار مردم ايران است.

سرویس: سیاسیکد خبر: 23212|14:08 - 1394/12/07
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری:برنده واقعی انتخابات مردم و بازنده واقعی استکبار و دشمنان نظام هستند/فرماندار هرسين : انتخابات نماد قدرت و اقتدار مردم ايران است.
امام جمعه هرسین و فرماندار شهرستان در اولين ساعات شروع انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري آراء خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،امام جمعه و فرماندار هرسين در اولين ساعات شروع انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري آراء خود را به صندوق انداختند.

 

حجت الاسلام باقری:برنده واقعی انتخابات مردم و بازنده واقعی استکبار و دشمنان نظام هستند

حجت الاسلام باقری در این حضور ودر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا تشکر از حضور پرشور مردم در اتتخابات و خسته نباشید به برگزار کنندگان و دست اندرکاران آن اظهار داشت ما به انتخابات به عنوان یک عمل عبادی و معنوی نگاه می کنیم و به تبع تمام عبادات را اگر در اول وقت به انجام برسانیم ثوابش بیشتر است.

 

وی افزود پاسخ به این سوال که برند اصلی این انتخابات کیست افزود برنده واقعی در حقیقت خود مردم هستند که با رأی و حضور خودشان سرنوشت خود و کشور را تعیین می کنند و انشاالله که سالهای خوبی را با رأی مردم داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرستان در خصوص بازنده واقعی انتخابات خاطرنشان کرد بازنده واقعی در حقیقت استکبار است و آنهایی که نمی خواهند اراده، رأی و آزادی عمل مردم را در کشور ببینند و در کل دشمنان این نظام هستند.

 

فرماندار هرسين : انتخابات نماد قدرت و اقتدار مردم ايران است.

ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز حضور آگاهانه ، پرشور و توأم با عقلانيت مردم هرسين در ساعات اوليه شروع انتخابات و در پاي صندوق هاي أخذ رأي بعنوان خلق حماسه اي ديگر ياد كرد و گفت شهروندان هرسين بارديگر حضور گسترده و حماسي خود را در حمايت از دستاوردهاي انقلاب و امام راحل (ره) تثبيت خواهند كرد.

 

وی افزود امروز تمام رسانه هاي خبري جهان با برنامه ريزي ها  از پيش تعيين شده انتخابات امروز را رصد ميكنند و در پي بهره برداري و انعكاس منفي آن براي جهانيان هستند ولي به حول و قوه الهي مردم با حضور گسترده خود تجلي بخش آرمان هاي انقلاب و خنثي كننده توطئه هاي آنان خواهند بود.

 

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد مسئولين هميشه نظاره گر حضور پرشور و با شكوه توأم با آگاهي و عقلانيت مردم در انتخابات بوده اند اما حضور انتخابات امسال باشكوهتر به نظر ميرسد.

محمدی در ادامه اظهار داشت با توجه به وجود گروههاي سياسي مختلف و تنوع نظرات و ديدگاههاي سياسي مختلف در كشور همه علاقمند به حضور گسترده و پرشور در انتخابات هستند و اين امر نشان دهنده اولويت داشتن منافع ملي و اقتدار ملي بر همه اولويت هاي شخصي و درون سازماني اين گروهها مي باشد كه توسط آنان بعنوان يك هدف پذيرفته شده است .