کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در کنگاور، صحنه و هرسین:

توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است/ لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن

سرویس: سیاسیکد خبر: 23142|12:00 - 1394/12/04
نسخه چاپی
توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است/ لزوم تقویت باورهای دینی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن
کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در کنگاور، صحنه و هرسین گفت: توسعه اشتغال فقط بر اساس اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.

حسن سلیمانی کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کنگاور، هرسین و صحنهدر گفتگو با خبرنگاردیوانگاهدر رابطه با مشکلات اقتصادی موجود در کشور اظهار داشت: اقتصاد علم است و از یک اصول علمی تبعیت می کند و بایستی دید برای کاهش تورم چه اصولی باید لحاظ شود.

 

وی افزود: توسعه سرمایه گذاری، استفاده از منابع، ایجاد شرایطی که بتواند تولید را سرو سامان دهد و افزایش مصرف ناشی از پولدار شدن مردم  کاهش تورم را در پی خواهد داشت و در واقع  سرمایه گذاری، کنترل واردات و ایجاد اشتغال می تواند به کاهش تورم بیانجامد.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که دولت بایستی زمینه سرمایه گذاری در بخش خصوصی و توسعه آن را فراهم کرده و همچنین فضایی امن برای سرمایه گذاران ایجاد کند تا امکانات ما به جای اینکه وارد تجارت شود به سرمایه گذاری اختصاص یابد.

 

توسعه اشتغال در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت:  باید بتوانیم با وضع تعرفه های مناسب امکان صیانت از تولید داخل را فراهم کنیم. ما معتقد به توسعه اشتغال هستیم و این هم فقط بر اساس اقتصاد مقاومتی امکان پذیر است.

 

وی در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی افزود: شهرستان هرسین هم تابع شرایط کشور است. با توجه به استعداد شهرستان در زمینه کشاورزی که آن هم بر اساس بهره گیری از امکانات آب و خاک و تجهیزات نوین قابل توسعه است امکان صنعتی شدن آن بر اساس آمایش سرزمینی وجود ندارد و اکثر صنایعی که در منطقه وجود دارد صنایع گازی و از مشتقات نفت است.

 

کاندیدای مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: باید ببینیم چه صنعتی را می توان در شهرستان راه اندازی کرد که امکان استفاده از قابلیت های بین نسلی هرسین را داشته باشد و باید دید که چه صنعتی را می توان ایجاد کرد که بر اساس موقعیت و هزینه حمل و نقل قابل مقایسه با نمونه خارجی آن باشد والا بایستی به سمت کشاورزی حرکت کنیم.

 

حسن سلیمانی در خصوص وجود مشکلات فرهنگی در سطح کشور و به خصوص شهرستان هرسین اظهار داشت: در زمینه فرهنگی و با توجه به منویات رهبر انقلاب و هشدار های که مکررأ در زمینه تهاجم فرهنگی دشمن می دهند ما بایستی معنویت، دینداری و باورهای دینی را در جامعه تقویت کنیم چرا که هر اندازه باور های دینی ما ضعیف شد ما در برابر هجمه های غرب منفعل شدیم و هر وقت این باور دینی را قوی کردیم مقاومت ما بیشتر شد.

 

وی افزود: بایستی امکانات مالی لازم را برای نهاد های فرهنگی مردمی در شهرستان هرسین هم فراهم کرد چرا که توسعه فرهنگی به تنهایی توسط دولت صورت نمی گیرد. با توجه به پیشینه مذهبی شهرستان مشکلات فرهنگی نیز با اندک سرمایه ای قابل جبران است.

 

کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص ویژگی های یک نماینده اصلح خاطرنشان کرد: یک نماینده باید صادق و توانمند باشد و منافع عمومی را بر منافع حزبی و گروهی ترجیح دهد. مطالباتی که بر علیه کشور است و امکان انجامش بر اساس توان قانونی مجلس قابل انجام نیست ایجاد نکند. باور ها را تقویت کند و سیاه نمایی نداشته باشد. بر اساس قابلیتی که دارد حرف بزند و تخریبی نسبت به دیگران نداشته باشد و در واقع اخلاق انتخاباتی داشته باشد.

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: به عنوان کسی که معتقد به ولایت فقیه هستم، اقتدار و عظمت نظام را در اجرای دستورات و منویات رهبر انقلاب و  تقویت سیاست خارجی را در گرو عمل به منویات معظم له می بینم.

 

موضع من در بحث فتنه همان موضع رهبری است

 

وی در خصوص موضع خود در قبال فتنه  88افزود: در بحث فتنه موضع ما همان موضع رهبر معظم انقلاب است. ما همواره اوامر رهبر انقلاب را بر خود لازم الرعایه می دانیم.

 

کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تعهدات من آن چیزی است که بارها اعلام کرده ام و تلاش بنده این است که در رفع مشکلات و ایجاد قوانین و مقررات خوب و قابل اعمال دقت کنم و تلاش کنیم سهم قابل توجهی از بودجه های عمومی و اختصاصی را برای توسعه منطقه جذب کنیم.