۱۶۰۰ نفر مستقر در 89شعبه مسئول برگزاری انتخابات در هرسین هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 23110|14:16 - 1394/12/03
نسخه چاپی
۱۶۰۰ نفر مستقر در 89شعبه مسئول برگزاری انتخابات در هرسین هستند
فرماندار هرسین در جلسه آموزشي اعضاي شعب و نمايندگان فرمانداری گفت:۱۶۰۰ نفر مستقر در 89شعبه شهری و روستایی مسئول برگزاری انتخابات در هرسین هستند.

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه آموزشي اعضاي شعب و نمايندگان فرماندار در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري شهر هرسين برگزار شد.

 

در اين جلسه ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين طي سخناني اظهار داشت باري ديگر آزموني مهم در پيش روي مردم ايران اسلامي قرار دارد كه كليه گروههاي سياسي و  جناح هاي مختلف در آن با همبستگي حضور فعال و يكپارچه خواهند داشت.

 

وی افزود به حمدوالله  هموطنان شايسته  ما با انسجام ملي همواره توجه به منافع ملي را بر منافع شخصي ترجيح داده اند و اينبار به صراحت پاسخ جدي به دشمنان خواهند داد .

 

فرماندار هرسين خاطرنشان کرد كانديداها و طرفدار آنها  با توجه به قانون فعاليت هاي خود را انجام دهند و به شأن و جايگاه مردم احترام بگذارند و اين حق مردم  است كه در ايام تبليغات فضايي آرام و با نشاط را سپري نمايند و اگر كسي مخل آرامش و امنيت مردم باشد بدون هيچ اغماضي با وي برخورد قانوني خواهد شد.

 

محمدي از عوامل دخيل در انتخابات خواست بي طرفي و قانونمندي خود را بطور كامل نشان دهند.

 

وي افزود در واقع روز انتخابات روز نمايش جدي قانون براي همه دست اندركاران نظارت و اجراي انتخابات خواهد بود

 

محمدي تصریح کرد شهرستان هرسين داراي 89 شعبه ثابت و سيار شهري و روستايي بوده و بيش از 1600 نفر از عوامل مختلف نظارت ، اجرايي و انتظامي عمليات اجرايي انتخابات را بر عهده دارند.