شیخی :

احتمال پرداخت معوقات کارگران شرکتی توسط شهرداری در سال آینده

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 23107|18:12 - 1394/12/02
نسخه چاپی
احتمال پرداخت معوقات کارگران شرکتی توسط شهرداری در سال آینده
شهردارهرسین در خصوص معوقات کارگران شهرداری گفت: به دلیل وجود برخی مشکلات احتمال پرداخت معوقات کارگران شرکتی توسط شهرداری در سال آینده وجود دارد.

 محمد کرم شیخی سرپرست شهرداری هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص وضعیت شهرداری هرسین و معوقات حقوق کارگران شرکتی شهرداری اظهار داشت متأسفانه با توجه نامه نگاریهایی که با استانداری صورت گرفته هنوز نتیجه ای به ما ابلاغ نشده است و این طور به نظر می رسد که استانداری با درخواست شهرداری هرسین موافقت نکرده است.

 

وی افزود با وجود این مشکلات فقط یک راه باقی می ماند و آن شکایت کارگران شرکتی از شهرداری است که در این صورت شهرداری موظف به پرداخت است اما مشکلی که در این بین وجود دارد بحث زمانبر بودن این موضوع است که به نظر می رسد به سال آینده موکول شود.

 

سرپرست شهرداری هرسین در خصوص وضعیت پارک شهر خاطرنشان کرد کارهای ابتدایی و تعیین کارفرما صورت گرفته ولی با توجه به اینکه بایستی از سوی شهرداری یک ذی حساب معرفی شود در این راستا یک نفر را به اداره دارایی استان معرفی کرده ایم که در حال انجام مراحل اداری است و به نظر می رسد در هفته آینده کار اجرایی این پروژه آغاز شود.