شهادت رقیه ها نشان دهنده وجود تفکر یزیدی است/ فاجعه کربلا حقانیت اباعبدالله (ع) را اثبات کرد

کد خبر: 23|20:16 - 1391/09/28
نسخه چاپی
<div>به گزارش سایت مرصاد نیوز: امام جمعه قصر شیرین گفت: در دنیای معاصر امروز نیز ما شاهد شهادت رقیه ها هستیم که این نشان می دهد هنوز هم تفکر یزیدی در دنیا وجود دارد و جنایتکاران از این تفکر پی‌روی می کنند.<br /> </div> <p>حجت الاسلام علی ملکی در گفتگو با خبرنگار مرصاد با اشاره به سالروز شهادت حضرت رقیه(س) اظهار داشت: در هیچ جای دنیا، مکتب و تفکری وجود ندارد که دختر بچه ای را اسیرکنند و مورد اذیت و آزار بدهند.<br /> </p><br />

امام جمعه قصرشیرین افزود: تفکرات شیطانی یزیدیان باعث شد که در مقابل دین خدا قرار بگیرند و این گونه با اعمال غیر انسانی خود امام حسین(ع) و اهل بیتش را آزار دهند.

ملکی با اشاره به اینکه تقابل یزیدیان با امام حسین (ع) نمونه نبرد باطل و حق است تاکید کرد: این تقابل حقانیت اباعبدالله حسین (ع) را تا ابد برای همه اثبات کرد.

وی تصریح کرد: مقام پرستی و تامین منافع شخصی باعث شد دشمنان اسلام فاجعه کربلا را انجام دهند و دست به چنین اعمال شنیعی بزنند که این نشان دهنده نهایت ذلالت و پستی آن‌ها بود.

ملکی با اشاره به کشتار بی رحمانه کودکان و نوجوانان توسط صهیونیست ها و جنگ طلبان آمریکایی در نقاط مختلف جهان، افزود: در دنیای معاصر امروز نیز ما شاهد شهادت رقیه ها هستیم که این نشان می دهد هنوز هم تفکر یزیدی در دنیا وجود دارد و جنایتکاران از این تفکر پی‌روی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رقیه های بسیاری به وسیله کفار کشته می شوند که نشانه بطلان دشمنان دین و استواری و بر حق بودن راه حقیقت است.