خبری خوش برای اهالی هنر شهرستان /

میری: بهره برداری از سالن مجهز و به روز اداره ارشاد اسلامی هرسین در هفته آینده/ پیگیر تجهیز و مرمت سالن سینمای شهرستان هستیم

سرویس: فرهنگیکد خبر: 22963|15:14 - 1394/11/26
نسخه چاپی
میری: بهره برداری از سالن مجهز و به روز اداره  ارشاد اسلامی هرسین در هفته آینده/ پیگیر تجهیز و مرمت سالن سینمای شهرستان هستیم
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین ار بهره برداری و تجهیز و به روز رسانی سالن آمفی تئاتر این اداره طی هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سلطانمراد میری رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین ار بهره برداری و تجهیز و به روز رسانی سالن آمفی تئاتر این اداره طی هفته آینده با حضور مدیر کل استان و مسئولین شهرستان خبر داد.

 

وی افزود از آنجا که در شورای برنامه ریزی شهرستان مبلغ 100میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز سالن ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده بود لذا با اختصاص این مبلغ کار به روز رسانی سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی شهرستان آغاز شد و انتظار می رود تا هفته آینده سالن جدید با تجهیزات مدرن طی مراسمی به بهره برداری برسد.

 

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان  در خصوص وضعیت سینمای هرسین خاطرنشان کرد از آنجاییکه کتابخانه ای که قرار بود در منطقه چرالنگه کلنگ زنی و ساخته شود مشکل تعیین زمین داشت لذا با توجه به نیاز سینما به تعمیرات و تجهیز سالن آن بنا به گفته معاون مدیر کل قرار بر این شده که بودجه کتابخانه به سینما اختصاص یابد که البته این موضوع هنوز روال اداری را طی می کند و تا این لحظه خبری از موافقت با آن نیست.

 

میری در ادامه اظهار داشت با راه اندازی سینما و تعمیر و تجهیز آن می توان از ظرفیت آن در راستای نمایش فیلم و برگزاری همایش ها وبرنامه های فرهنگی و ملی و همچنین واگذاری آن به بخش خصوصی و انجمن های دارای مجوز و اشتغالزایی در شهرستان استفاده کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد