شیخی در گفتگو با دیوانگاه:

پرداخت معوقات کارگران و ساماندهی پارک شهر هرسین ظرف کمتر از یک ماه

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 22886|01:24 - 1394/11/24
نسخه چاپی
پرداخت معوقات کارگران و ساماندهی پارک شهر هرسین ظرف کمتر از یک ماه
سرپرست شهرداری هرسین گفت: حقوق و معوقات کارگران عزیز تا عید به طور کامل پرداخت می شود.

محمد کرم شیخی سرپرست شهرداری شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت حقوق کارگران شهرداری را با توجه به اینکه نامه ای به استانداری ارجاع شده و پیگیریهایی در این زمینه صورت گرفته که قرار شد از طریق دفتر امور شهری و ارائه نظر کارشماسی حقوق و معوقات کارگران عزیز تا عید به طور کامل پرداخت می شود.

 

وی در خصوص برخورد با سد معبرها افزود در برخوردها تعارفی با کسی نداریم و این کار تا عید ادامه خواهد داشت و در نظر داریم که این برنامه به صور ت مستمر انجام شود چرا که مغازه دار صاحب مغازه است و مالک پیاده رو نیست.

 

سرپرست شهرداری هرسین خاطرنشان کرد از نظر فضای سبز شهری کارهایی در حال انجام است و از دو طرف ورودی شهر در نظر داریم که فضای سبز چشمگیری صورت گیرد و بحث روشنایی معابر و محیط شهری هم رفع نقص شود.

 

شیخی در خصوص وضعیت پارک شهر اظهار داشت با کمک فرماندار و مسئولین استان مقرر شد ظرف یک هفته جواب کارشناسی در خصوص ساماندهی وضعیت پارک شهر داده شود و قطعأ در نظر داریم که تا عید پارک شهر از این حالت خارج شود که این کار زیر نظر سازمان پژوهش کشور انجام می شود.

 

وی با اشاره به ساماندهی جایگاه میوه فروشان افزود اگر مردم حمایت کنند ما هم راغب هستیم چراکه برخی نقاط شهرستان در آمد زایی خوبی ندارد و پیگیر استقرار میوه فروش ها و ساماندهی آنها در چند نقطه از شهرستان به صورت متمرکز هستیم.