عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

امنیت و آسایش امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و مدافع حرم است/ دشمنان برای نفوذ در مراکز حساس و تصمیم گیری نظام نقشه دارند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 22860|09:30 - 1394/11/22
نسخه چاپی
امنیت و آسایش امروز کشور مدیون خون شهدای انقلاب و مدافع حرم است/ دشمنان برای نفوذ در مراکز حساس و تصمیم گیری نظام نقشه دارند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهدا رفتند تا این ملت همچنان استوار بماند و امنیت بر قرار باشد.و این عظمت و مردم سالاری که ایران اسلامی دارد امانت بزرگ الهی و ثمره خون شهداست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  شب گذشته در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که در مسجد صاحب الزمان(عج) هرسین برگزار شد اظهار داشت دهه فجر ایام الله است یعنی روزهای خدایی است و یوم الله روزهایی است که وعده الهی، فرمان ،اراده الهی تحقق یافته است همانطور که خا فرموده است اگر شما یاری کنید خدا هم شما را یاری می کند.

وی افزود انقلاب ما یک انقلاب خدایی بود و  در برابر اراده خدا و قیام و ایستادگی انسانهای مؤمن هیچ قدر تی نمی تواند ایستادگی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد یکی از مسؤلیت هایی که نسل اول انقلاب بر عهده دارند این است که پیام انقلاب را برای نسل های بعد به خوبی تعریف کنند و به آنها انتقال دهند و به آنها بگویند مردم ما صد سال مقاومت کردند.

 حجت الاسلام محمدی عراقی در ادامه با اشاره به انقلاب های منطقه اظهار داشت آنچیزی که انقلاب اسلامی را از این انقلاب های نا فرجام متمایز میکنند وجود ولایت فقیه است.

وی افزود اگر شکرگزار نعمت خدا باشیم خداوند نعمت ما را زیاد می کند و ملت ایران نشان داده که یک ملت شکرگزار و وفادار است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن  گرامی داشت  یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی،شهدای مدافع حرم تصریح کرد آنها رفتند تا این ملت همچنان استوار بماند و امنیت بر قرار باشد.و این عظمت و مردم سالاری که ایران اسلامی دارد امانت بزرگ الهی و ثمره خون شهداست و وظیفه ما حفظ  این امانت و انتقال آن به نسل های آینده است.

حجت الاسلام محمدی عراقی در خصوص دعوت  مقام معظم رهبری از مردم برای حضور در انتخابات اظهار داشت به فرموده ایشان ماندگاری نظام و پایداری جمهوری اسلامی به خاطر پشتوانه مردمی است و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در حقیقت بیعت مجدد با اصول و ارزشهای نظام است.

وی افزود وظیفه دوم ما در این عرصه انتخاب اصلح است با توجه به اهمیت خبرگان رهبری و ولایی بودن نظام  و از آنجاییکه مجلس خبرگان امروز هم با شرایط حساسی روبرو هستیم بایستی در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان برای نفوذ در مراکز حساس و تصمیم گیری نظام نقشه دارند لذا انتخاب افرادی که شایستگی این مهم را داشته باشند بسیار مهم و سر نوشت ساز است.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد