بهره برداري از سه پروژه عمراني و خدماتي با اعتبار 4 ميليارد و 550 ميليون ريال در هرسين

سرویس: اجتماعیکد خبر: 22857|22:44 - 1394/11/21
نسخه چاپی
بهره برداري از سه پروژه عمراني و خدماتي با اعتبار 4 ميليارد و 550 ميليون ريال در هرسين
با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان از سه پروژه عمراني و خدماتي با اعتبار 4 ميليارد و 550 ميليون ريال در هرسين بهره برداری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،محمدي فرماندار هرسين در اين مراسم ضمن برشمردن عملكردهاي دولت و تأثير مثبت آن بر زندگي مردم اظهار داشت مسئولين بايد در خدمتگذاري به مردم با دولت همسو باشند و در جهت راهبردها و خط مشي هاي تعيين شده حركت نمايند .

وي افزود خدمت رساني و حل مشكلات و معضلات مردم بايد به گونه اي باشد كه اثرات آنرا در زندگي اجتماعي و فردي خود بخوبي احساس كنند .

فرماندار هرسین تصريح كرد در سالجاري به منظور محروميت زدايي ، حمايت از روستائيان و توسعه در مناطق روستايي شهرستان هرسين پروژه هاي عمراني وسيعي به بهره برداري رسيدند كه مهمترين آن گازرساني به كليه روستاهاي شهرستان تا پايان سال 1395  مي باشد كه 180 ميليارد ريال اعتبار به آن اختصاص داده شده است .

محمدی در پايان افزود به مناسبت دهه مبارك فجر در سطح روستاهاي بخشهاي مركزي و بيستون بيش از 29 طرح با اعتبار 6 ميليارد و 850 ميليون ريال از محل اعتبار دهياريها به بهره برداري رسيدند كه رفاه عمومي و احساس آرامش را براي اهالي به دنبال خواهد داشت.

ايستگاه آتش نشاني شماره 2 شهرداري هرسين و بند سنگي ملاتي 564 مترمكعبي و بند گابيوني 80 متر مكعبي منابع طبيعي از جمله اين طرح ها بودند كه با حضور فرماندار و مسئولين محلي به بهره برداري رسيدند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد