سردار ریحانی در افتتاحیه پروژه ساختمان حوزه امام رضا(ع) و سوله صالحین بیستون:

بسیج در امتداد قیام عاشورا شکل گرفت/افتتاح همزمان 26پروژه در سطح استان کرمانشاه

سرویس: اقتصادیکد خبر: 20711|16:26 - 1394/09/02
نسخه چاپی
بسیج در امتداد قیام عاشورا شکل گرفت/افتتاح همزمان 26پروژه در سطح استان کرمانشاه
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری و سوله صالحین حوزه امام رضا(ع) گفت: امروز این جوشش و حرارتی که نسبت به دین داریم به برکت قیام عاشوراست و بسیج هم در امتداد قیام عاشورا شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه و هیئت همراه  همچنین سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار و مسئولین شهرستان هرسین و بخش بیستون مراسم افتتاحیه ساختمان اداری و سوله صالحین حوزه امام رضا(ع) برگزار شد.

 

سردار بهمن ریحانی در این مراسم ضمن تسلیت ایام پیش رو و اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت امروز این جوشش و حرارتی که نسبت به دین داریم به برکت قیام عاشوراست و بسیج هم در امتداد قیام عاشورا شکل گرفت.

 

وی افزود درست است که بسیج در یک مقطع خاص و با شرایط خاص شکل گرفت اما امام (ره) یک عمل و تفکر جهادی را بنا نهاد که امروز گسترش آنرا در تمام دنیا می توان دید.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) خاطرنشان کرد امروز شاخه های بسیج را می توان در دنیا دید و این براساس تفکری است که از انقلاب صادر شد لذا می توان در امتداد این تفکر سیر حرکتی و فعالیت خود را گسترش داد.

 

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و تأکید رهبر انقلاب در این زمینه اظهار داشت با تفکر اقتصاد مقاومتی و با نگاه به درون می توان بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنیم.

 

وی با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف افزود امسال 36پروژه در دست افتتاح داریم که 26پروژه آن به صورت همزمان با این پروزه ها به بهره برداری می رسد

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)در تشریح این پروژه ها اظهار داشت 17حوزه مقاومت با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال و 2سال نهم دی با هزینه 7میلیارد و 600میلیون ریال و به مساحت هر کدام 1060متر مربع، 9سوله صالحین با هزینه 16500میلیون ریال و 6کانون متخصیص با مبلغ 3560میلیون ریال می باشد.

 

سردار ریحانی در پایان افزود در نظر داریم تا سرانه ورزشی رده های بسیج را افزایش دهیم همچنانکه امسال نسبت به سال گذشته بیش از صد در صد در این زمینه افزایش سرانه داشته ایم.