با حضور سردار ریحانی برگزار شد/

افتتاح ساختمان اداری حوزه امام رضا (ع) و سوله صالحین بیستون با اعتبار بیش از 7میلیارد ریال

سرویس: اقتصادیکد خبر: 20710|14:06 - 1394/09/02
نسخه چاپی
افتتاح ساختمان اداری حوزه امام رضا (ع) و سوله صالحین بیستون با اعتبار بیش از 7میلیارد ریال
صبح امروز با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم0ص) استان کرمانشاه و هیئت همراه و همچنین با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مسئولین شهرستان و بخش بیستون مراسم ساختمان اداری حوزه امام رضا (ع) و سوله صالحین بیستون برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در مراسم اظهار داشت بسیج بازوی قدرتمندی است که در عرصه های مختلف تونسته امتحان خود را به خوبی پس دهد و سربلند بیرون بیاید و امروز اگر می بینیم مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است به دلیل این است توانسته در طول این 36سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد نقشه های دشمنان را نقش برآب کند.

 

وی افزود یکی از خصایص اصلی بسیج تفکر سالم آن است که منشاء آن از خداوند تبارک و تعالی است و ما به عنوان یک بسیجی افتخار می کنیم که در صراط مستقیم بوده و انشاالله بتوانیم با زعامت رهبری فرزانه انقلاب تا قیام حضرت مهدی (عج) در این مسیر باقی بمانیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد برخی از افراد عنوان می کنند که بسیج متعلق به قشر و جناح خاصی نیست، البته همین طور است اما فقط و فقط تحت امر رهبر انقلاب است و همچنانکه در طول دوران انقلاب اسلامی و فتنه 88این مسئله را ثابت کرده است و رمز موفقیت بسیج هم همین ولایت مداری است.

 

سرهنگ محمدی با اشاره به پروژه های در دست افتتاح در هفته بسیج اظهار داشت پروژه ساختمان اداری حوزه امام رضا(ع) بخش بیستون به مساحت 375متر و با هزینه ای بالغ بر 5میلیاردو 280میلیون ریال احداث شده که در کنار این پروژه سوله صالحین این حوزه نیز با مساحت 480متر و هزینه یک میلیاردو 850میلیون ریال امروز با حضور فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان به بهره برداری رسید.

 

سخنرانی سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و برگزاری برنامه های ورزشی زودخانه ای پایان بخش این برنامه ها بود.