به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در ابتداي اين مراسم ضمن مقايسه وضعيت مدارس و چگونگي فعاليت نظام آموزشي در قبل و بعد از انقلاب گفت مدارس ضمن هويت بخشي ، توانمند سازي و تقويت معنويت در دانش آموزان آنان را براي ورود به مجامع علمي بالاتر آماده مي كنند .
وی افزود افزود تقويت روحيه و ايجاد انگيزه براي دانش آموزان جهت ورود به مقاطع تحصيلي مختلف توسط مربيان بسيار ضروري به نظر مي رسد .
فرماندار هرسين تصريح كرد وجود امكانات و فضاي متناسب با روحيات دانش آموزان در ترقي و يادگيري آنان بسيار مفيد مي باشد و گرايش به سمت استاندارد سازي مكان آموزشي بايد در دستور كار قرار گيرد ولي دانش آموزان نبايد مبناي تحصيل و پيشرفت خود را فضاي فيزيكي شيك و زيبا قرار دهند.
محمدی تأكيد كرد وجود افرادي با تحصيلات عاليه در شهرستان هرسين نشان دهنده عظم راسخ مردم اين شهر در تحصيل و كسب علم است بطوريكه تحصيلات خود را در با كمترين امكانات و خفقان رژيم گذشته كسب كردند و اين بيانگر اين موضوع است كه خواستن و خودباوري مهمترين موضوع در كسب علم است نه فضاي آموزشي مدرن.
وی افزود شركت در فعاليت هاي گروهي و مسئوليت پذيري از زمان تحصيل در مدارس در وجود دانش آموزان شكل ميگيرد و آنان را براي ورود به عرصه هاي مهمتر در آينده تحصيلي و اجتماع آماده ميكند .
فرماندار هرسين خاطر نشان كرد نظام آموزشي مطلوب در نحوه تدريس مربيان و به تبع آن يادگيري دانش آموزان بسيار تأثير گذار است و بايد از مربيان به نحو احسن تقدير كرد.
نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد