حجت الاسلام روح اله باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

برخی ها در داخل و خارج کشور سعی دارند از امریکا چهره ای فرشته گون نشان دهند / همین جوانان حزب الهی بودند که انقلاب را به وجود آورده و حفظ کردند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 18939|16:54 - 1394/06/20
نسخه چاپی
برخی ها در داخل و خارج کشور سعی دارند از امریکا چهره ای فرشته گون نشان دهند / همین جوانان حزب الهی بودند که انقلاب را به وجود آورده و حفظ کردند
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: امریکا دشمن شماره یک جهان اسلام است و شیطنتش کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده ولی برخی ها در داخل و خارج کشور سعی دارند از امریکا چهره ای فرشته گون نشان دهند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع) و همچنین حلول ماه ذی الحجه و مناسبت های موجود در این ماه اظهار داشت مهمترین ماه در بین ماه های قمری ماه رمضان است ولی در برخی روایات اهمیت ماه ذی الحجه را بیشتر از ماه رمضان ذکر کرده اند و این به دلیل وجود بحث امامت و دومناسبت عید قربان و غدیر در آن می باشد.

وی با اشاره به اول ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) افزود این روز در تقوم ما ایرانیان به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده ولی متأسفانه در مورد ازدواج مطالب بسیار و عمل کردن به آن کم است و این به خاطر عدم استقبال جوانان و خانواده هاست.

خطیب جمعه شهرستان با اشاره به برگزاری دو مراسم مهم(مراسم روز ملی شهرستان و مراسم تشیع پیکر شهید حمید حسینی) در روزهای گذشته و تشکر از حضور حداکثری مردم در این مراسمات خاطرنشان کرد این حضور مردم تلنگری به مسئولین فرهنگی شهرستان بود که مردم طالب برنامه های فرهنگی معنوی در شهرستان هستند و نباید هر برنامه نمایشی و کنسرت را به اسم برنامه فرهنگی به خورد مردم داد حتی اگر مورد تأیید مسئول بالاتر باشد.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع اقشار مختلف مردم اظهار داشت امریکا دشمن شماره یک جهان اسلام است و شیطنتش کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده ولی برخی ها در داخل و خارج کشور سعی دارند از امریکا چهره ای فرشته گون نشان دهند.

وی افزود مسئله دومی که در سخنان رهبر انقلاب مورد تأکید قرار گرفت این بود که ما در بحث مذاکرات فقط در موضوعات هسته ای با امریکا مذاکره می کنیم و در غیر این موضوع مذاکره ای صورت نمی گیرد چرا که با گرگ مبارزه می کنند نه مذاکره.

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد در خصوص اظهارات اسرائیلی ها که گفته بودند ایرانی ها تا 25سال دیگر اسرائیل را می پذیرند ،رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند تا آن زمان چیزی به اسم اسرائیل وجود نخواهد داشت.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت رهبر انقلاب در بحث مذاکرات هسته ای حرف آخر را زدند و فرمودند مجلس باید در بحث مذاکرات ورود کند و نظر بدهد چرا که نمایندگان مردم هستند و مردم هم در این مذاکرات سهمی دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در بحث شورای نگهبان افزود به فرموده رهبری شورای نگهبان به عنوان ناظری امین از اول تا پایان انتخابات باید حضور داشته باشد و نظارتش استصوابی است و البته که دولت فقط مجری انتخابات است.

خطیب جمعه شهرستان در خصوص تآکید رهبر انقلاب بر عدم تخریب جوانان حزب الهی تصریح کرد چندین با در طول خدمت این دولت رهبر انقلاب بارها بر بحث توجه به ظرفیت جوانان حزب الهی تأکید کردند که مبادا این نیروهای انقلابی را به اسم اعتدال کنار بگذارید چرا که همین هایی که شما آنها را جوانان چماق به دست می نامید فتنه 88 و هشت سال جنگ را کنترل و مدیریت کردند و همین جوانان بودند که انقلاب را به وجود آورده و حفظ کردند.

حجت الاسلام باقری با اشاره بحث حق الناس بودن آراء مردم در بیانات رهبرانقلاب اظهار داشت برخی از خواص و مسئولین ارشد نظام از این موضوع سوء استفاده کرده و برخی ها هم آن را مربوط به دوره های انتخاباتی خاصی می دانند ولی اینچنین نیست چرا که رأی مردم از اول انقلاب تا کنون در انتخابات آینده نیز حق الناس است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد