در ششمين روز از هفته دولت /

افتتاح 5 طرح عمراني و خدماتي درهرسين با اعتباري بالغ بر 31 ميليارد و 714 ميليون ريال

سرویس: اجتماعیکد خبر: 18565|21:00 - 1394/06/06
نسخه چاپی
افتتاح 5 طرح عمراني و خدماتي درهرسين  با اعتباري بالغ بر 31 ميليارد و 714 ميليون ريال
با حضور نماينده مردم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي ، فرماندار و مقامات محلي و در ششمين روز از هفته دولت 5 طرح عمراني و خدماتي با اعتباري بالغ بر 31 ميليارد و 714 ميليون ريال در هرسین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در مراسم بهره برداري از دستگاه ديجيتال بيمارستان شهدا اين شهر گفت: با اجراي طرح تحول نظام سلامت در كشور هزينه هاي درماني مردم كاهش چشمگيري داشته است و در اين راستا 21000 نفر در شهرستان هرسين دفترچه بيمه سلامت همگاني دريافت نموده اند كه در برقراي آرامش روحي در خانواده ها بسيار موثر بوده است .

وی افزود:  فراهم آوردن شرايط لازم در راستاي رفاه اقتصادي و معيشتي مردم يكي از مهمترين برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.

فرماندار شهرستان در ادامه تصریح کرد ادامه راه شهيدان رجايي و باهنر به عنوان شهداي صديق دولت ادامه خواهد داشت و ايثارگري هاي آنان چراغيست كه هرگز كم فروغ نخواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام احمدي نماينده مردم هرسین در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت  در راستاي طرح تحول نظام سلامت مجموع نمايندگان استان بصورت مستمر در حال پيگيري ، رفع مشكلات و ارتقاء سيستم كنوني هستند

وي افزود با توجه به مشكلات پيش روي دولت خدمات رساني بصورت قابل توجهي صورت مي پذيرد و مي توان گفت در حوزه سلامت و پروژه هاي عمراني بسيار خوب عمل مي شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد