یاور محمدی در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه هرسین:

هر توطئه ای از سوی دشمن شکل بگیرد دولت پشت سر رهبری جلوی نفوذ را می گیرد

سرویس: سیاسیکد خبر: 18564|20:24 - 1394/06/06
نسخه چاپی
هر توطئه ای از سوی دشمن شکل بگیرد دولت پشت سر رهبری جلوی نفوذ را می گیرد
فرماندار هرسین در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: البته ممکن است در ریز مسائل اختلاف سلیقه ای بین کارشناسان وجود داشته باشد ولی این یک موفقیت و پیروزی نسبی بوده و به فرمایش رهبری باید هوشیار باشیم و هر موقع که توطئه ای از سوی دشمن شکل بگیرد دولت پشت سر رهبری جلوی نفوذ دشمن را می گیرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یاور محمدی فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به خدمات دولت در زمینه مهار تورم اظهار داشت هرچند گرانی اجناس ادامه دارد ولی این روند کُند شده و در حال حاضر بازار به یک آرامش رسیده است.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای افزود در بحث توافق هسته ای کار ارزشمندی صورت گرفته که با مدیریت رهبری و به وسیله یک تیم کاربلد از منافع ملی دفاع شده است.

فرماندار شهرستان  در ادامه خاطرنشان کرد البته ممکن است در ریز مسائل اختلاف سلیقه ای بین کارشناسان وجود داشته باشد ولی این یک  موفقیت و پیروزی نسبی بوده و به فرمایش رهبری باید هوشیار باشیم و هر موقع که توطئه ای از سوی دشمن شکل بگیرد دولت پشت سر رهبری جلوی نفوذ دشمن را می گیرد.

محمدی در خصوص خدمات صورت گرفته در بحث بهداشت وسلامت جامعه اظهار داشت  با اجرای این طرح جامعه به وضعیت مطلوبی رسیده است هر چند در حد اعلی نیست ولی رفاه نسبی را در حوزه سلامت شاهد هستیم که البته ممکن است نیاز مردم بیشتر از این باشد.

وی با اشاره به صنایع موجود در شهرستان و پشتیبانی دولت از آنها افزود صنایع مختلفی در سطح استان وجود دارند که در حال ور شکسته  شدن بودند  که با ارائه تسهیلات از این وضعیت خارج شدند و این خود جلوی بیکاری افراد زیادی را گرفت.

فرماندار شهرستان در پایان خاطر نشان کرد یک فضای همدلی برای رفع مشکلات در شهرستان ایجاد شده و امیدواریم با کمک کارگروهای علمی و به صورت کارشناسی مشکلات را مرتفع کنیم.