حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

انتظار مردم از دولتمردان انجام وظیفه و اجرای قانون است/ برداشتن تحریم ها نشان دادن یک در باغ سبز و سرابی بیش نیست/ دشمن آرزوی نفوذ در ایران را به گور خواهد برد

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 18377|16:30 - 1394/05/30
نسخه چاپی
انتظار مردم از دولتمردان انجام وظیفه و اجرای قانون است/ برداشتن تحریم ها نشان دادن یک در باغ سبز و سرابی بیش نیست/ دشمن آرزوی نفوذ در ایران را به گور خواهد برد
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: برداشتن تحریم ها نشان دادن یک در باغ سبز و یک سراب بیش نیست و باید هوشیار بود که نکند این یک راه نفوذی برای امریکا باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به مناسبت های پیش رو و گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت در تاریخ هر ملتی فراز و نشیب هایی وجود دارد که برخی از آن ها شیرین و برخی از آن ها تلخ هستند و همه این اتفاقات در سرنوشت این ملت تأثیر گذارند.

وی افزود هفته دولت را به خاطر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به این اسم نامگذاری کرده اند چرا که این شهدا در آن دوره بحرانی بیشترین تلاش خود را برای خدمت به انقلاب دریغ نکردن و هر چه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

خطیب جمعه شهرستان ضمن خداقوت و عرض خسته نباشید به دولتمردان و مسئولین دولت خاطرنشان کرد انتظار مردم از دولتمردان انجام وظیفه و اجرای قانون است چرا که اگر قانون اجرا شود این همه مشکل به بار نمی آید.

حجت الاسلام باقری با اشاره منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و موضعگیری مهم معظم له در خصوص قصد دشمن برای نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به کشور اظهار داشت در فتنه 88دشمن با هدف نفوذ سیاسی در کشور وارد شد و امروز هم به بهانه رفع تحریم ها قصد نفوذ اقتصادی را در کشور دارد.

وی افزود رهبر انقلاب در سال های اخیر بارها تذکراتی را در خصوص مباحثی همچون ارتجاع، انفعال، و خواب رفتگی برخی مدیران داخلی، شبیخون فرهنگی، سکولاریزه شدن و بازگشت به دوره طاغوت، اهداف شوم فتنه گران و برخی مطالب دیگر عنوان کردند ولی متأسفانه کو گوش شنوا!

خطیب جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کردند رهبر انقلاب همان کسی است که رد پای دشمن را در فضای مجازی دید و فرمان تشکیل شورای عالی مجازی را داد که متأسفانه تا کنون اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نگرفته است.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت حالا باید از خود پرسید کجای کار ما ایراد دارد که رهبر انقلاب هر چند یکبار هشدارهایی را در این زمینه می دهند و این سوال که آیا باید همیشه منتظر بود تا رهبر به میدان بیاید و هشدار دهد.

وی در خصوص مذاکرات هسته ای افزود برداشتن تحریم ها نشان دادن یک در باغ سبز و سرابی بیش نیست و باید هوشیار بود که نکند این یک راه نفوذی برای امریکا باشد.

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد در این دنیایی که مثل جنگل است مثلث انگلیس به عنوان روباه پیر و امریکا به عنوان گرگ درنده و اسرائیل به عنوان سگ هار منتظر فرصت و غفلتی برای حمله به ایران هستند.

حجت الاسلام باقری  در ادامه اظهار داشت در این مدت که برجامی به صورت موقت انجام شده جشن هایی گرفته می شود و می گویند پیروزی بزرگی به دست آمده ولی این را خود دولت و مذاکره کنندگان هم می دانند که هیچ تغییری تا چندین سال آینده در وضعیت معیشت مردم به وجود نمی آید.

وی در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور در مورد شورای نگهبان افزود رئیس جمهور اخیرأ مباحثی را مطرح کردند که ای کاش این مطالب بیان نمی شد چرا که باید مواظب باشیم که ایجاد اختلاف نکنیم و دشمن از این سخنان سوء استفاده نکند.

  خطیب جمعه شهرستان در پایان خاطرنشان کرد ملت ایران همیشه هوشیار وبیدار و با بصیرت بوده و هست و دشمن آرزوی نفوذ در ایران را به گور خواهد برد.