آیین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور حسین محمدی در هرسین/ پروفسور کردوانی: انسان بودن و عالم بودن دو ویژگی مهم پروفسور محمدی است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18352|13:30 - 1394/05/29
نسخه چاپی
آیین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور حسین محمدی در هرسین/ پروفسور کردوانی: انسان بودن و عالم بودن دو ویژگی مهم پروفسور محمدی است
آیین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور حسین محمدی با حضور اساتید برجسته از دانشگاه های معتبر استان و کشور در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،آیین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی پروفسور حسین محمدی در هرسین استاد برجسته دانشگاه تهران با حضور اساتید برجسته استان و کشوری از دانشگاه های معتبر تهران، مشهد، تبریز و با حضور دکتر پرویز کردُوانی در سالن اداره ارشاد شهرستان هرسین برگزار شد.

 

دکتر نادری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین در سخنانی هدف از این مراسم را پاسداشت مفاخر، مشاهیر و اندیشمندان هرسین عنوان کرد و حضور نخبگان هرسینی را باعث ارتقاء سطح علمی هرسین و استان عنوان کرد.

پروفسور محمدی درادامه  این برنامه ضمن تشکر از بانیان این برنامه در سخنانی اظهار داشت هرسین دارای پتانسیل بالایی در زمینه علمی ، فرهنگی و هنری و اقتصادی می باشد.

 

وی تلاش و توکل را رمز پیروزی و موفقیت مطرح کرد و افزود هرسین دارای جوانان مستعد و کوشایی است که همین جوانان آینده منطقه و کشور را می سازند.

پروفسور کردوانی  در ادامه این مراسم پروفسور محمدی را سرمایه ای ارزشمند در زمینه علمی و اخلاقی معرفی کرد و انسان بودن و عالم بودن را دو ویژگی مهم پروفسور محمدی دانست.

 

این پروفسور و استاد برجسته دانشگاه مشکل و بحران کمبود آب را جدی عنوان کرد و افزود زمانی که ما باید پس انداز کنیم مصرف می کنیم و این مصرف بیش از حد باعث از بین رفتن ذخیره آب ما شده است.

 

پروفسور کردوانی تصریح کرد از عواقب زیاد مصرف کردن آب نشست زمین می باشد و چاره کار فقط در درست مصرف کردن ومدیریت و استفاده صحیح از منابع زیر زمینی است و اینکه آب نیز یک سفره است و با این طریقه مصرف تمام می شود.

 

در پایان این برنامه از آثار این استاد برجسته و همچنین تندیس و نقاشی که توسط نقاشان و هنرمندان هرسینی از پروفسور محمدی کشیده شده بود با حضور وی رونمایی شد.

 

پروفسور حسین محمدی متولد سال 1336در روستای بابازید از توابع هرسین می باشد که در حال حاضر دارای کُرسی استادی و سکان دار رشته های آب و هواشناسی و مخاطرات طبیعی در حوزه نظری و کاربردی گروه جغرافیای طبیعی به طور خاص و عام هستند.

 

از سال 1376در دانشگا تهران و سایر مراکز علمی داخل و خارج از کشور مشغول به تدریس و پژوهش و آموزش شاگردان هستند.