80خانوار تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفتند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 18233|12:12 - 1394/05/24
نسخه چاپی
80خانوار  تحت پوشش طرح محسنین قرار گرفتند
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هرسین از زیر پوشش قرار گرفتن 80 خانوار با جمعیتی بالغ بر 100نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان توسط 170 نفر از حامیان نیکوکار در طرح محسنین خبر داد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه80خانوار با جمعیتی بالغ بر 100نفر از مددجویان تحت حمایت  این شهرستان توسط 170 نفر از حامیان نیکوکار وخیر تحت پوشش طرح محسنین هستند.

کیومرث رحمتی پور مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان هرسین با بیان این مطلب افزود  انسان در نظام اجتماعی اسلام دارای ارزش والایی است و حفظ حرمت و کرامت او بر همگان واجب است و خداوند رحمان دوست دارد که همه بندگانش درعزت به سر برند ،از سوی دیگر خداوند متعال خواسته است تا نیاز محرومان بدست همنوعانشان و به قصد قرب و رضایت پروردگار مرتفع گردد و همگان در امر انفاق و نیکوکاری مشارکت نموده تا زمینه زندگی عزتمندانه برای همه آحاد جامعه فراهم گردد.

وی در ادامه افزود  در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر،افراد دیگری هم هستند که تقدیر به گونه ای دیگر آنان را از وجود این پشتوانه عظیم بی بهره نموده است پدرانی که علیرغم میل باطنیشان به دلیل بیماری ،کهولت ،از کار افتادگی و گسستن از فضای پر مهر خانوادگی توان اداره زندگی خود را نداشته و با تامین معیشت خانواده بر دوش زنان سرپرست خانوار نهاده شده است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خاطرنشان کرد به منظور جاری ساختن اهداف متعالی ارزشهای اصیل اسلامی و جوشش رافت و الفت بین اقشار مختلف مردم با اجرای طرح محسنین شرایطی فراهم گردیده تا خیرین و نیکوکاران به نیازمند ترین خانواده ها مساعدت نمایند . با واریز ماهیانه مبلغی هر چند کم (سرانه پیشنهادی 400000ريال) نیکوکاران محترم می توانند نیات خیر خواهانه خود را جامه عمل پوشانده و تصنیف مهربانی را در وجود فرزندان محروم زمزمه نمایند

رحمتی پور در ادامه افزود در سال گذشته 30خانوار از محسنین عزیز توسط 22نفر از حامیان محترم مورد حمایت قرارگرفته اند ومبلغ 85میلیون ریال توسط آنان به حساب محسنین واریز شده است