جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون جدید فرماندار در هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18187|13:34 - 1394/05/22
نسخه چاپی
جلسه شورای اداری و مراسم تودیع و معارفه معاون جدید فرماندار در هرسین برگزار شد
با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و مسئولین ادارات و ارگانهای شهرستان جلسه شورای اداری در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، یاور محمدی فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از حضور مسئولین استان و شهرستان در این جلسه اظهار داشت این گونه جلسات برای ما مسئولین یک امر عادی است ولی آنچیزی که مهم است کارهای نیکی است که از ما برجای می ماند و البته فرصت های استفاده شده یا نشده ای که این را مردم باید قضاوت کنند.

وی افزود با توجه به تلاشهای فراوان و اصرار بر ماندن مهندس شریفی ولی قرار بر این شد که در جای دیگری به خدمت مشغول باشند و ما هم از زحمات و تلاش های مستمر ایشان در رفع مشکلات شهرستان تقدیر می کنیم.

 

فرماندار شهرستان با اشاره به خدمات انجام گرفته در شهرستان هرسین افزود علی رغم محدودیت های فراوان در بحث بودجه ای در سال گذشته و امسال در شهرستان کارهای خوبی انجام شده و پروژه های مهمی در دست اجراست که این نشان از عزم مسئولین شهرستان در انجام کارها دارد.

 

مهندس شریفی معاون سابق فرمانداری شهرستان هرسین در این جلسه ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم اظهار داشت در طول خدمت خود در شهرستان تلاش کردم آنچیزی را که مورد رضای خداوند متعال است انجام دهم و تلاشهایی هم صورت گرفت که البته موانعی هم در سر راه بود ولی در هر حال مدیریت استان تصمیم گرفتند که بنده در جای دیگری مشغول خدمت باشیم.

وی افزود در طول یک سال خدمت خود در شهرستان هرسین با حضور در لایه های مختلف اجتماعی شهرستان آنچیزی که توجه من را به خود معطوف کرده بود این بود که راه نجات هرسین از برخی معضلات اجتماعی ایجاد محیطی شاداب در بین مردم است و البته این مشکل در برخی از شهرستان های دیگر وجود دارد و اگر ما بتوانیم در این زمینه تلاش کنیم از چندین پروژه بزرگ مهمتر است

در ادامه شاه آبادی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه اظهار داشت معتقدیم که شهرستان های شرقی استان هیچ هزینه ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته اند بلکه هر زمان که لازم بوده در صحنه حاضر شده اند و موید این موضوع تقدیم شهدای گرانقدری است که در این شهرستان ها وجود دارد.

وی افزود شهرستان هرسین پتانسیل بالایی دارد و بایستی در دوران خدمت خود تلاش نیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و مدیریت استان هم در زدودن چهره فقر از شهرستان هرسین توجه ویژه ای دارد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه خاطرنشان کرد من از طرف استاندار کرمانشاه حامل پیامی برای مردم شهرستان هرسین و آن  تودیع مهندس شریفی معاون سابق فرمانداری هرسین و معارفه مهندس میرزاحسینی که سابقه و تجربه خوبی در بحث عمران شهری دارد.