حوادث جاده ای 24ساعت گذشته در هرسین/

نجات یک موتور سوار از مرگ با کمک اورژانس هوایی/واژگونی خودرو پیکان و مصدومیت شدید سه نفر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18155|10:41 - 1394/05/21
نسخه چاپی
نجات یک موتور سوار از مرگ با کمک اورژانس هوایی/واژگونی خودرو پیکان و مصدومیت شدید سه نفر
اخبارحوادث جاده ای در 24ساعت گذشته در محور هرسین به پلیسراه هرسین در این بسته خبری گرد آوری شده است

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، اخبارحوادث جاده ای در 24ساعت گذشته در محور هرسین به پلیسراه هرسین در این بسته خبری گرد آوری شده است.

نجات یک موتور سوار از مرگ با کمک اورژانس هوایی

روز گذشته در برخورد یک موتور سوار با گاردریل کنار جاده حادثه ای اتفاق افتاد که با حضور به موقع اورژانس مصدوم از مرگ جان سالم به در برد.

حمید رضا ویسی مدیر فوریتهای پزشکی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار دیوانگاه در این خصوص اظهار داشت این حادثه حوالی  ظهر روز گذشته اتفاق افتاد که با اطلاع به اوژانس شهرستان اکیپی به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود شواهد اولیه  نشان از برخورد شدید یک موتور سوار با گاردریل کنار جاده بر اثر سرعت بالا داشت که منجر به وارد آمدن جراحت زیادی به سانحه دیده شده بود.

مدیر فوریتهای پزشکی  شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد از آنجا که حال مصدوم وخیم بود و و خونریزی زیادی داشت و احتمال داشت در صورت انتقال به بیمارستان شهرستان وقت زیادی تلف شود با انجام کارهای اولیه توسط اورانس شهرستان و در تماس با اورژانس هوایی تقاضای کمک شد که با حضور به موقع و انتقال مصدوم به بیمارستان سانحه دیده از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

واژگونی خودرو پیکان و مصدومیت شدید سه نفر

ویسی در ادامه در خصوص واژگونی خودروی پیکان که صبح امروز اتفاق افتاد اظهار داشت صبح امروز یک خودر پیکان که در مسیر هرسین به سمت پلیسراه در حال حرکت بود در محور پیچ قیسوند دچار واژگونی شد که در این حادثه سه نفر سرنشینان خودرو دچار آسیب دیدگی جدی شدند.

وی افزود با حضور به موقع تیم اورژانس شهرستان و همچنین اورژانس بیستون کمک های اولیه در خصوص نجات جان آسیب دیدگان حادثه انجام شد و به دلیل جراحت شدید مصدومان به بیمارستان های استان منتقل شدند.

گفتنی است محور هرسین به پلیسراه یکی از نقاط حادثه خیز استان است که انتظار می رود با تکمیل پروژه چهاربانده کردن  این محور آمار موجود تصادفات آن به حداقل برسد