فرمانده نیروی انتظامی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

نزاع دسته جمعی در روستای صوفیوند هرسین یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 18076|12:14 - 1394/05/18
نسخه چاپی
نزاع دسته جمعی در روستای صوفیوند هرسین یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت
فرمانده نیروی انتظامی هرسین گفت: در پی نزاع دسته جمعی در روستای صوفیوند از توابع شهرستان هرسین یک نفر کشته و یک نفر زخمی شد و خساراتی هم به روستا وارد شد.

سرهنگ امیری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر این خصوص اظهار داشت شب گذشته در پی درگیری دسته جمعی در روستای صوفیوند از توابع شهرستان هرسین متأسفانه یکی از اهالی روستا کشته و یک نفر هم زخمی شد.

وی افزود اصل حادثه مربوط به درگیری دو جوان از اهالی روستا بوده که البته سابقه اختلافات دیرینه خانوادگی با هم داشته اند و در پی آن نزاع دسته جمعی بین اهالی روستا اتفاق می افتد که در این رابطه تا کنون حدود 45نفر دستگیر شده اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد در این حادثه که حدود ساعت 8:30دقیقه شب گذشته اتفاق افتاد با تعدادی از خانه های روستا و ماشین های مستقر در محل نیز خسارات قابل توجهی وارد شد.

سرهنگ امیری در پایان اظهار داشت در پی این حادثه از شب گذشته با همکاری ادارات و ارگان های امنیتی شهرستان تیم های اطلاعاتی در منطقه مستقر شده اند و این اقدام به منظور جلوگیری از تبعات این حادثه و همچنین دستگیری افرادی است که از تاریکی شب استفاده کرده و متواری شده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد