حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته هرسین:

برای مردم و ملت ایران یک نگاه آرمانی وجود دارد و آن ایجاد حکومت بین الملی اسلامی است/دولت متناسب با ظرفیت برجام به مردم قول بدهد

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 18045|16:36 - 1394/05/16
نسخه چاپی
برای مردم و ملت ایران یک نگاه آرمانی وجود دارد و آن ایجاد حکومت بین الملی اسلامی است/دولت متناسب با ظرفیت برجام به مردم قول بدهد
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت: برای مردم و ملت ایران یک نگاه آرمانی و ایده آل وجود دارد و اینکه ما در این مذاکرات برسیم یا نرسیم هدف این نیست چرا که اینها فقط وسیله است و هدف ما ایجاد حکومت بین الملی اسلامی است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) در بیان روایتی از آنحضرت اظهار داشت کار خیر صورت نمی گیرد مگر به سه خصوصیت، اول تعجیل در کار خیر، دوم تصغیر و بزرگ جلوه ندادن کار خیر و سوم مخفیانه انجام دادن آن کار.

وی افزود دوران ائمه معصومین به سه دوره تقسیم می شود که دوره اول آن دوره ولایت و تثبیت است(امام علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) ) و دوره دوم دوران تعلیم و تربیت است (که شامل دوران امامت امام سجاد تا اوایل امامت امام رضا(ع) می شود و دوره سوم زمان آمادگی برای غیبت کبری است.

خطیب جمعه شهرستان در ادامه این مطلب تصریح کرد جامعه ای سالم می شود که اول ولایت در آن تثبیت شود و اول باید ولی خدا حاکم شود تا بتوان بعد از آن به تعلیم و تربیت پرداخت.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز خبرنگار و تبریک به تلاشگران این عرصه اظهارداشت خبرنگاران زحمات زیادی در انتقال اخبار متحمل می شوند و اخباری که ما از اقسا نقاط دنیا دریافت می کنیم به خاطر تلاش آنهاست.

وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای افزود این برجام و توافق ابتدایی که انجام شده هم جنبه های مثبت دارد و هم جنبه های منفی و لازم است نکاتی در این باره عنوان شود.

امام جمعه شهرستان در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد برای مردم و ملت ایران یک نگاه آرمانی وجود دارد و اینکه ما در این مذاکرات برسیم یا نرسیم هدف این نیست چرا که اینها فقط وسیله است و هدف ما ایجاد حکومت بین الملی اسلامی است.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت انتظار می رود مسئولین و به خصوص دولت آقای روحانی انتظارات مردم را مدیریت کنند و و متناسب با ظرفیت برجام و توافقات به مردم قول بدهند که اگر نتوانستند و عملی نشد مردم به نظام و دولت اسلامی بدبین نشوند.

وی در ادامه افزود هدف دشمن تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این به خاطر نفوذ ایران در منطقه است و البته ما هم از دشمن چیزی غیر از دشمنی انتظار نداریم.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت از اهداف شوم دشمن از اول انقلاب تا به حال ایجاد اختلاف بوده و هست و در حال حاضر هم در بحث مذاکرات هسته ای می خواهند بین نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد کنند.