جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان هرسین/حجت الاسلام باقری: بیان برخی مطالب در نماز جمعه از سر دلسوزی است و یک وظیفه شرعی واجب است/یاور محمدی: نماز جمعه همیشه منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17858|14:26 - 1394/05/10
نسخه چاپی
جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان هرسین/حجت الاسلام باقری: بیان برخی مطالب در نماز جمعه از سر دلسوزی است و یک وظیفه شرعی واجب است/یاور محمدی: نماز جمعه همیشه منشأ خیرات و برکات فراوان بوده است
با حضور امام جمعه ، فرماندار، نماینده مجلس و مسئولین ادارات و ارگان ها و فعالان نماز جمعه شهرستان جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه ، فرماندار، نماینده مجلس و مسئولین ادارات و ارگان ها و فعالان نماز جمعه شهرستان جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان هرسین برگزار شد.

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در جلسه مشترک ستاد نماز جمعه و شورای اداری شهرستان با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و گرامیداشت هفته نماز جمعه اظهار داشت به حمدالله شهرستان هرسین در بحث نماز جمعه یکی از باشکوهترین نماز جمعه ها را در سطح استان دارد این به جهت مجاهدت و تلاش ائمه جمعه پیشین است که خداوند به آنها جزای خیر بدهد.

وی افزود برخی از مسئولین گله مند هستند که مطالبی که در تریبون نماز جمعه گفته می شود بر ضرر آنهاست اما این چنین نیست چرا که بیان برخی مطالب از سر دلسوزی است و یک وظیفه شرعی واجب است.

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد مردم از مسئولین و نمایندگان خود انتظار دارند که در بین آنها و صفوف نماز جمعه حضور داشته باشند تا مردم بتوانند مشکلات خود را با آنها در میان بگذارند.

در ادامه محمدی فرماندار شهرستان گرامیداشت سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در کشور و تشکر از برگزار کنندگان نماز جمعه شهرستان اظهار داشت به دلیل وجهه معنوی که شهرستان هرسین دارد همیشه در بحث نماز جمعه یکی از باشکوهنرین نماز جمعه را داشته که همیشه منشأ خیر و برکت بوده است و مجموعه ای بوده که به طور مستمر پیگیر مطالبات مردم از مسئولین بوده است و این جای تقدیر دارد.

وی در ادامه در خصوص بررسی مشکلات شهرستان افزود با حضور حجت الاسلام احمدی نماینده هرسین پروژه های شهرستان مورد پیگیری قرار گرفته است هر چند با توجه به محدودیت های بودجه ای و مالی که دولت با آن مواجه است پیشرفت های خوبی در زمینه انجام پروژه ها داشته ایم.

 در پایان این مراسم از فعالان نماز جمعه شهرستان تقدیر شد.