حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

رهبر انقلاب شعله های فتنه 88را در تریبون نماز جمعه خاموش کردند /مردم از موضوع مذاکرات هسته ای نه آنقدر ذوق زده اند و نه آنقدر نگران

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 17855|17:17 - 1394/05/09
نسخه چاپی
رهبر انقلاب شعله های فتنه 88را در تریبون نماز جمعه خاموش کردند /مردم از موضوع مذاکرات هسته ای نه آنقدر ذوق زده اند و نه آنقدر نگران
امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:مردم از موضوع مذاکرات هسته ای نه آنقدر ذوق زده هستند که مثل بعضی ها بگویند این مذاکرات از فتح خرمشهر بزرگتر بود و نه آنقدر نگرانند چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده و مردم و رهبری مواظب و هوشیار هستند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و با اشاره به هفته نماز جمعه در بیان مطالبی در این خصوص اظهار داشت امروز نماز جمعه تبدیل شده است به یک رسانه گسترده، پاک و فوق العاده اثرگذار در سراسر کشور و مهمترین پشتوانه است برای آرمان های انقلاب و قوت قلبی برای جبهه مقاومت است و همین مطالب است که چشم دوست و دشمن را به خود معطوف کرده است.

 

وی افزود با توجه به اینکه 35سال از انقلاب اسلامی می گذرد اما هنوز آنچنان که بایسته است حق این تریبون ادا نشده است از طرفی آیات قران روایات بزرگان و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب بیانگر اهمیت این سنگر است.

 

رهبر انقلاب شعله های فتنه 88را در تریبون نماز جمعه خاموش کردند

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد نماز جمعه در حقیقت محور هدایت افکار عمومی مردم و مانع اثر گذاری دشمن است ، موجب وحدت م همدلی مردم و مسئولین است و رهبر انقلاب شعله های فتنه 88را در تریبون نماز جمعه خاموش کردند.

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد انقلاب مشروطیت و بررسی علل شکست آن اظهار داشت آنچیزی که منجر به شکست مشروطیت شد این بود که دشمن آمد و در قدم اول بحث جدایی دین از سیاست را مطرح کرد و در قدم دوم مردم را از حرکتی که انجام داده بودند نا امید کرد و در قدم آخر حکومت رضاخان قلدر را روی کار آورد.

وی افزود  این درسی است برای ما که اگر می خواهیم حافظ این انقلاب باشیم اول از همه باید مردم پای کار باشند و از طرفی علما و روحانیون هم دلسرد نشوند.

 

مردم از موضوع مذاکرات هسته ای نه آنقدر ذوق زده اند و نه آنقدر نگران

خطیب جمعه شهرستان در ادامه  در خصوص مذاکرات هسته ای اظهار داشت مردم از موضوع مذاکرات هسته ای نه آنقدر ذوق زده هستند که مثل بعضی ها بگویند این مذاکرات از فتح خرمشهر بزرگتر بود و نه آنقدر نگرانند چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده و مردم و رهبری مواظب و هوشیار هستند.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت نکته دوم در باب مذاکرات هسته ای این است که دولت و مسئولینی که متولی این امور هستند طوری رفتار کنند که وابستگان دولت این مذاکرات را چماق نکنند بر سر دولت های قبل و منتقدان و برخی سیاسیون هم از این موقعیت سوء استفاده نکنند چرا که این مذاکرات ملی است.

 

وی با اشاره به هفته مهارت و ضمن تشکر از زحمات فنی و حرفه ای شهرستان افزود به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان ساختمان شماره 2 فنی و حرفه ای شهرستان در حال آماده شدن است و این در حقیقت هدیه رهبری به هرسین بود که تا یک ماه دیگر با همت و تلاش مسئولین ذیربط به بهره برداری می رسد .

 

امام جمعه شهرستان با اظهار تأسف از وضعیت بیکاری در هرسین خاطرنشان کرد با توجه به آمار ناخوشایند بیکاری در هرسین لازم است که جوانان شهرستان به سمت مهارت آموزی بروند و رفع مشکل اشتغال در هرسین همت مردم و حمایت دولت را می طلبد.