عزیز نوری در گفتگو با دیوانگاه:

پیشرفت بیش از 95درصد از پروژه دهکده فنی مهارت هرسین/ توجه به پوشش آموزش های مورد نیاز بازار کار شهرستان در اجرای این پروژه

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17800|10:43 - 1394/05/07
نسخه چاپی
پیشرفت بیش از 95درصد از پروژه دهکده فنی مهارت هرسین/ توجه به پوشش آموزش های مورد نیاز بازار کار شهرستان در اجرای این پروژه
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسین گفت:تا کنون بیش از 95درصد از این پروژه به انجام شده که امیدواریم در شهریور ماه و هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی این پروژه افتتاح شده و بعد از آن مراحل تجهیز آن تا پایان سال جاری انجام شود.

به مناسبت هفته ترویج مهارت های فنی و حرفه ای و همچنین پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری در شهرستان هرسین گفتگویی با عزیز نوری رئیس مرکز فنی و حرفه ای صورت گرفت.

عزیز نوری رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسیندر گفتگوبا خبرنگار دیوانگاهدر خصوص اجرایث پروژه دهکده مهارت شهرستان که از جمله طرح های سفر مقام معظم رهبری در شهرستان است اظهار داشت این طرح در شهریور ماه سال 93 با اعتباری بالغ بر 1میلیاردو پانصد میلیون تومان در فضایی به مساحت 6341متر کلنگ زنی شد و مقرر گردید این پروژه تا پایان مرداد ماه سال 94 به بهره برداری برسد.

وی افزود تا کنون بیش از 95درصد از این پروژه به انجام شده که امیدواریم در شهریور ماه و هفته دولت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی این پروژه افتتاح شده و بعد از آن مراحل تجهیز آن تا پایان سال جاری انجام شود.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسین خاطرنشان کرد خوشبختانه از مبلغ در نظر گرفته شده برای این طرح حدود 1میلیاردو و 200میلیون تومان تخصیص داده شده که در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان مجددأ 270میلیون تومان دیگر جهت تکمیل پروژه تأمین اعتبار شد.

نوری در ادامه اظهار داشت پروژه دهکده فنی مهارت شهرستان هرسین به منظور پوشش آموزش های مورد نیاز در شهرستان در رشته ای صنعتی، خدماتی و کشاورزی با توجه به نیاز بازار کار و همچنین اشتغال حدود 15نفر از فارغ التحصیلان دارای مهارت به عنوان مربیان و مدرسین در نظر گرفته شده است.

وی افزود خدمات ارائه شده در این مرکز جهت توسعه آموزش های نوین و پیشرفته پیش بینی شده است که امید است مورد استقبال همشهریان عزیز قرار گیرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان در پیایان خاطرنشان کرد از آنجا که این پروژه از معدود پروژه هایی است که در موعد مقرر به بهره برداری رسیده است جا دارد از زحمات مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای مساعدت و همکاری در زمینه پیشرفت و تکمیل مراحل پروژه تقدیر به عمل آید.