کیومرث رحمتی پور خبر داد/

پرداخت یک میلیارد و717میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17767|00:38 - 1394/05/06
نسخه چاپی
پرداخت یک میلیارد و717میلیون ریال  در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی  و اشتغال به مددجویان تحت حمایت
مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین از پرداخت یک میلیارد و717میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال به مددجویان تحت حمایت این مدیریت خبر داد.

کیومرث رحمتی پور مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین  در گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبا بیان این مطلب که یکی از اهداف کمیته امداد ترویج سنت حسنه پرداخت وام قرض الحسنه در بین اقشار نیازمندان ومددجویان تحت حمایت جامعه ورفع گرفتاری این عزیزان بوده است که در این راستا در طی چهار ماهه اول سالجاری 71فقره وام قرض الحسنه کارگشایی به مبلغ 767میلیون ریال و15 فقره وام کارانگیزی به مبلغ 500میلیون ریال ووام خودکفایی واشتغال 3فقره به مبلغ 450میلیون ریال از اعتبارات دولتی امداد به مراجعین محترم پرداخت کرده است.

وی افزود در سال گذشته نیز 495فقره وام در قالب کارگشایی ،کار انگیزی واشتغال به ارزش بیش از 7میلیارد و828میلیون ریال به مددجویان ونیازمندان پرداخت شده است که از این تعداد 429فقره وام کارگشایی ،49فقره وام کارانگیزی و17فقره وام اشتغال وخودکفایی می باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در پایان اظهار امیدواری کرد که درسالجاری با پرداخت وامهای اشتغال وخودکفایی ،کارانگیزی وکارگشایی به مردم عزیز ومددجویان تحت حمایت در زمینه رفع مشکل معیشتی این عزیزان خدمتی دیگر به این عزیزان ارائه کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد