برگزاری جلسه شوراي هماهنگي ترافيك در هرسین/یاور محمدی: نصب به موقع علائم هشدار دهنده در مسيرهاي جديدالاحداث از عوامل مهم كاهش تصادفات است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17751|12:14 - 1394/05/03
نسخه چاپی
برگزاری جلسه شوراي هماهنگي ترافيك در هرسین/یاور محمدی: نصب به موقع  علائم هشدار دهنده در مسيرهاي جديدالاحداث از عوامل مهم كاهش تصادفات است
فرماندار هرسين در جلسه شوراي هماهنگي ترافيك شهرستان گفت: نصب به موقع علائم هشدار دهنده در مسيرهاي جديدالاحداث از عوامل مهم كاهش تصادفات است.

ياور محمدي فرماندار شهرستان هرسين در جلسه هماهنگی شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت مصوبات اين جلسه در حفظ نظم و امنيت عمومي در شهرها و جاده ها بسيار تأثيرگذار است بطوريكه برنامه ريزي هاي منسجم و دقيق عامل مهمي در كاهش بارترافيكي در حفظ جان سرنشينان خودروها و عابرين پياده است.
وی افزود:  نصب علائم ترافيكي و سرعت گير در اماكن شلوغ و پرتردد همانند مدارس و اداراتي كه ارباب رجوع زيادي دارند براي جلوگيري از حوادث احتمالي بسيار مفيد و ارزشمند مي باشد.
فرماندار هرسين تأكيد كرد با توجه به كم عرض بودن جاده اصلي شهر بايد با رانندگان متخلف با جديت بيشتري برخورد شود.
محمدي در ادامه اظهار داشت  با توجه به توقف تعدادي از خودروهاي دوره گرد در ساعاتي از روز در ميادين شهر وايجاد ترافيك ، آلودگي صوتي و نارضايتي شهروندان برخورد با اينگونه مزاحمان نظم عمومي بشدت برخورد خواهد شد و راهنمايي و رانندگي نيز عملكرد مثبتي داشته است.
نصب علائم راهنمايي و رانندگي در چهارراه و خيابان جديد شورا ، جدول گذاري جديد از ميدان انقلاب بيستون تا روستاي نادرآباد،تأمين روشنايي پل عابر پياده شهرك الزهرا و پل زيرگذر شهرك بلوردي به بيستون ، خط كشي دوراهي هرسين تاپل راه آهن،نصب تابلوهاي هشدار دهنده در مسيرهاي شهرك بلوردي به بيستون و الزهرا، ساماندهي خودروهاي حامل شكر در پاركينگ كارخانه قند بيستون ، ساماندهي پل زيرگذر منتهي به شمال شهر ، ساماندهي منحول هاي بلوار شهيد شيرودي ،از اهم مصوبات اين جلسه بود.
در پايان فرماندار هرسين بر اعمال قانون جدي با ماشين هاي فروشنده دوره گرد توسط ادارات مربوطه تأكيد بسيار كرد..