حجت الاسلام میرزایی در خطبه های نماز جمعه هرسین :

ایجاد وحدت و همدلی و ارتباط بین مردم و مسئولین از برکات نماز جمعه است/ دشمنی امریکا با ایران از وجود تفکر ناب اسلام محمدی(ص)در بین ملت ایران است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17722|16:19 - 1394/05/02
نسخه چاپی
ایجاد وحدت و همدلی و ارتباط بین مردم و مسئولین از برکات نماز جمعه است/ دشمنی امریکا با ایران از وجود تفکر ناب اسلام محمدی(ص)در بین ملت ایران است
امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان گفت : نماز جمعه برکات فراوانی داشته و دارد که از آن جمله ایجاد وحدت و همدلی و ارتباط بین مردم و مسئولین می باشد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام میرزایی امام جمعه موقت هرسین در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی نیت خالص و درست را در انجام کارها بسیار مثمر ثمر دانست و اظهار داشت اعمالی را که هدف از انجام آنها رضای خداوند باشد را بایستی بیشتر مورد توجه قرار داد.

وی افزود اگر انسان می خواهد مورد رحمت خداوند متعال قرار گیرد بایستی در انجام امور نیت و هدف را رضای خداوند قرار دهد.

امام جمعه موقت شهرستان با اشاره به مناسبت های پیش رو و 5مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت الله طالقانی خاطرنشان کرد نماز جمعه برکات فراوانی داشته که از آن جمله ایجاد وحدت و همدلی  و ارتباط بین مردم و مسئولین می باشد.

حجت الاسلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت وحدت و همدلی و انسجام مردم و رهبری مقتدر از عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات بود.

وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای افزود ایران اسلامی پای حقوق هسته ای خود ایستاده است اما دشمنی امریکا با ایران از وجود تفکر ناب اسلام محمدی(ص)در بین ملت ایران است و این ملت همچون الگوی خویش سید الشهدا در مقابل ظلم ایستادگی می کند و از حقوق مظلومان در هر گوشه از دنیا دفاع می کند.