حجت الاسلام باقری در خطبه های نماز عید سعید فطر/

عید فطر مظهر وحدت مسلمانان است/ اگر اختلافات بین مسلمانان نبود امروز غده سرطانی مثل اسرائیل رشد نمی کرد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17622|22:35 - 1394/04/27
نسخه چاپی
عید فطر مظهر وحدت مسلمانان است/ اگر اختلافات بین مسلمانان نبود امروز غده سرطانی مثل اسرائیل رشد نمی کرد
روز عید فطر روز انسجام و همدلی امت اسلام و مظهر وحدت مسلمانان است و در واقع روز سرکوب نفاق و اختلاف و دشمنی هاست.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز عید سعید فطر امروز با اشاره به اهمیت عید سعید فطر در بین مسلمانان اظهار داشت روز مزد گرفتن مومنین و مومنات است و بایستی توجه داشته باشیم که آینده و سال معنوی جدید را چگونه آغاز کنیم، مبادا اینطور فکر کنیم که اگر گناهی از ما سر زد سال بعد و در شب های قدر سال بعد می شود آن را جبران کرد.

وی افزود اولأ معلوم نیست ما زنده باشیم و ثانیأ گناهی که از روی عمد باشد دل را سیاه می کندو توفیق انابه را از انسان می گیرد.

امام جمعه شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد روز عید فطر روز انسجام و همدلی امت اسلام و مظهر وحدت مسلمانان است و در واقع روز سرکوب نفاق و اختلاف و دشمنی هاست.

حجت الاسلام باقری اظهار داشت متأسفانه امروز می بینیم کاری که دشمن باید انجام بدهد دوستان ما در منطقه انجام می دهندو این به جهت اختلافی است که در بین مسلمانان هست و و اگر این اختلافات نبود غده سرطانی مثل اسرائیل رشد نمی کرد.

وی با اشاره به مشکلات موجود در شهرستان هرسین افزود از این وحدت موجود در شهرستان برای حل معضلات شهرستان استفاده کنید، شهرستان هرسین مشکلات عدیده ای دارد و تا ما مردم نخواهیم این مشکلات مرتفع نمی شوند.