کیومرث رحمتی پور خبر داد:

توزیع 126سبد غذایی دربین مددجویان ونیازمندان مناطق محروم روستاهای هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17539|12:39 - 1394/04/24
نسخه چاپی
توزیع 126سبد غذایی دربین مددجویان ونیازمندان مناطق محروم روستاهای هرسین
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان هرسین از توزیع 126سبد غذایی دربین مددجویان ونیازمندان مناطق محروم روستاهای هرسین توسط این مدیریت خبر داد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، کیومرث رحمتی پور مدیر کمیته امداد المام خمینی(ره) شهرستان هرسین در این رابطه اظهار داشت امسال نیزهمچون سنوات گذشته با ارسال 126 سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان به ارزش بیش از 44 میلیون ریال به مناطق محروم روستاهای شهرستان هرسین اقدام شده است.
 

ویافزود در راستای خدمات رسانی بیشتر وبهتر به این دسته از مددجویان ومردم عزیزمان که از محرومیت بیشتری برخوردارهستند اقدام به توزیع سبد غذایی شامل برنج وروغن  در بین این دسته از مددجویان کرده ایم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد در شهرستان هرسین 38روستا جزءمناطق محروم با ضریب 6٪بوده که 149 خانوار با جمعیت 515نفر از آن تحت حمایت کمیته امدادامام خمینی (ره)شهرستان هرسین هستند واز خدمات این نهاد بهرمند می شوند.

رحمتی پور  هدف از این کار را افزایش ارتباط وکمک به رفع فقر از این مناطق عنوان کرد وتلاش همگان در جه فقرزدایی با همیاری وهمراهی همه سازمانها ونهادها ،ادارات ،شرکتها وهمچنین خیرین ونیکوکاران وحامیان نیک اندیش دانست و اظهار داشت این نهاد آماده دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی خیرین ونیکوکاران عزیز در کمیته امداد ومراکز نیکوکاری شهرستان می باشد.