فریبرز قاسمی در مصاحبه با خبرنگار دیوانگاه:

پرداخت بیش از 95درصد حق بیمه مشاغل به صورت غیر حضوری

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17497|15:07 - 1394/04/22
نسخه چاپی
پرداخت بیش از 95درصد حق بیمه مشاغل به صورت غیر حضوری
مدیر اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین گفت: در حال حاضر این شعبه بیش از 95% پرداختیهای بابت حق بیمه مشاغل را به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

فریبرز قاسمی مدیر اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان هرسیندر مصاحبه با خبرنگار دیوانگاهبا اشاره به عملکرد این مدیریت اظهار داشت تامین اجتماعی شعبه هرسین هم اکنون با 10 نفرپرسنل در حال خدمت رسانی به بیمه شدگان وباز نشستگان و مستمری بگیران محترم می باشد.

 وی افزود این شعبه هم اکنون دارای 5917نفر بیمه شده اصلی 525نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش دارد به انضمام افراد تبعی آنان که 10866نفر می باشد در مجموع 17308 نفراز جمعیت شهرستان تحت پوشش این شعبه می باشد.  

مدیر اداره بیمه تأمین اجتماعی شهرستان هرسین در ادامه خاطرنشان کرد جمع کل کار گروهها ی فعال بیمه شده 433 کارگروه می باشد که شامل پیمانکاری ،صنوف،شرکتها و ادارات و نهادها هستند و از جمله کارگروههای تحت پوشش این شعبه مجتمع جهان فولاد ،شرکت کرپ ناز ،شرکت شیشه در جام زاگرس ،معادن سنگ و سنگبری های  فعال می باشند.

قاسمی ادامه داد : در سال گذشته (1393)این شعبه 450 مورد پرداختی بابت کمکهای کوتاه مدت که شامل مقرری بیمه بیکاری ،غرامت دستمزد ایام بیماری ،اروتز و پروتز(وسایل کمک پزشکی) ،کمک هزینه ازدواج ،کمک هزینه کفن و دفن ،کمک هزینه ایام بارداری در مجموع 4721000000 ریال به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.

وی افزود در سال گذشته بابت پرداخت حقوق و مزایا و عیدی به بازنشستگان و مستمری بگیران که 516 نفر می باشند در مجموع مبلغ 44600000000 ریال پرداخت گردیده است.

مدیر اداره بیمه تامین اجتماعی شهرستان تصریح کرد این شعبه در تاریخ 26/7/93 با توجه به عملکرد و تعداد بیمه شده و باز نشستگان و مستمری بگیران با موافقت مدیر عامل سازمان از تیپ 5 به تیپ 4 ارتقاء یافت.

قاسمی از برنامه های در حال انجام این شعبه را صدور فیش های حق بیمه مشاغل ،اختیاری ،رانندگان ،کارگران ساختمانی به صورت غیر حضوری عنوان کرد و اظهار داشت هم اکنون این شعبه بیش از 95% پرداختیهای بابت حق بیمه مشاغل فوق به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

وی از جمله دیگر برنامه های در دست انجام را توسط این مدریت  دریافت لیستهای اینترنتی دانست و افزود این امر در این شعبه بیش از 90%انجام گردیده است.

مدیر اداره بیمه تامین اجتماعی شهرستان هرسین با اشاره به ایجاد تغییرات فیزیکی در ساختمان این مدیرت خاطرنشان کرد از جمله اقدامات انجام شده در جهت ایجاد تغییرات در ساختمان اداری تبدیل آن  به یک طبقه اداری است که این امر جهت رفاه حال ارباب رجوع و سرعت انجام کار صورت گرفته است