بیانیه کانون بسیج هنرمندان هرسین به مناسبت روز قدس/

روز قدس تنها مختص فلسطین نیست ، روز اسلام است . (امام خمینی (ره))

سرویس: سیاسیکد خبر: 17437|11:20 - 1394/04/18
نسخه چاپی
روز قدس تنها مختص فلسطین نیست ، روز اسلام است . (امام خمینی (ره))
به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ((روز قدس )) کانون بسیج هنرمندان شهرستان هرسین با صدور بیانیه ای خواستار حضور هرچه باشکوه تر مسلمانان غیور در راهپیمایی عظیم روز قدس شد .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ((روز قدس )) کانون بسیج هنرمندان شهرستان هرسین با صدور بیانیه ای خواستار حضور هرچه باشکوه تر مسلمانان غیور در راهپیمایی عظیم روز قدس گردید .

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد :

بسمه تعالی      
 

روز قدس تنها مختص فلسطین نیست ، روز اسلام است . (امام خمینی (ره))

روز قدس ، روز همبستگی جهان اسلام و تمام آزادیخواهان عالم با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ، روز طنین ندای عدالت طلبی ، حقیقت جویی و وحدت جهان اسلام در سراسر گیتی است ؛ روز قدرت نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم تروریست و آشغالگر صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن ، و روزی است که مسلمانان فارق از ملیت ، مذهب و نژاد ، مظلومیت پاره تن اسلام را یکپارچه فریاد می زنند و بیداری و حضور خود در حمایت از فلسطین مظلوم را به جهانیان اعلام می کنند . بدون تردید شرایط حساس منطقه و فتنه داعش و جنگ تروریست های تکفیری و وحشی گریهای رژیم جلاد و جعلی صهیونیستی علیه مردم غزه اعتراض جهانی را برانگیخته است . حضور ملت مسلمان و غیرتمند ایران و سایر ملل و جوامع دیگر در راهپیمایی روز جهانی قدس ، اهداف نظام سلطه و استکبار و توطئه صهیونیستها برای تشدید فشار و تضعیف ظرفیتهای دفاعی رزمندگان فلسطینی ، حذف محور مقاومت ، ایجاد آشوب و تجزیه کشورهای منطقه و تقویت حضور منطقه ای خود را با چالش های جدی مواجه خواهد ساخت .

کانون بسیج هنرمندان شهرستان هرسین در آستانه فرارسیدن این روز بزرگ ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب ، امام خامنه ای (مدظله العالی ) آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی اعلام داشته و از عموم ملت سرافراز و مومن ایران اسلامی دعوت می کند تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود در این روز ، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت ملت ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند .
 

کانون بسیج هنرمندان شهرستان هرسین