جلسه هماهنگي و برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس در هرسين /یاور محمدی : تنها كسي كه قبل از انقلاب خطر وجود اسرائيل را به جهانيان گوشزد كرد امام خميني (ره) بود

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17359|23:20 - 1394/04/15
نسخه چاپی
جلسه هماهنگي و برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس در هرسين /یاور محمدی : تنها كسي كه قبل از انقلاب خطر وجود اسرائيل را به جهانيان گوشزد كرد امام خميني (ره) بود
با حضور فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه و دیگر دستگاههاي مرتبط جلسه هماهنگي و برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس در محل فرمانداري هرسین برگزار شد.

یه گزارش خبرنگار دیوانگاه،ياور محمدي فرماندار هرسین در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي راهپيمايي روز قدس طي سخناني اظهار داشت تنها كسي كه قبل از انقلاب خطر وجود اسرائيل را به جهانيان مخصوصاً مسلمانان گوشزد كرد امام خميني (ره) بود و ما نيز به منظور گراميداشت آرمان هاي حضرت امام (ره) و فرامين و خط مشي هاي مقام معظم رهبري در اين راهپيمايي حضور فعال خواهيم داشت..
وی افزود روز قدس يكي از روزهاي تاريخي دنياي اسلام است و رژف انديشي و آينده نگري امام راحل (ره) باعث بوجود آمدن و نامگذاري اين روز شد و ما بايد هرساله آنرا تكرار كنيم تا مظلوميت فلسطين و ظالم بودن اين رژيم جعلي را به جهانيان يادآوري كنيم.
وي ادامه داد متأسفانه اكثر سران كشورهاي عربي وجود اسرائيل در كنار خود را پذيرفته اند و طبق سياست ها و برنامه هاي تعيين شده آنان حركت مي كنند.
فرماندار هرسين تصريح كرد روز قدس يك راهبرد اساسي و مستدام براي جمهوري اسلامي است و مبارزه با اين رژيم طبق بيانات امام خميني (ره) تا نابودي كامل آن ادامه خواهد داشت.
فرماندار هرسين در پايان تأكيد كرد مردم شهرستان هرسين همگام و همصدا با ساير هموطنان در اين حماسه ملي حضور فعال و گسترده خواهند داشت.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام پیری عضو دفتر امام جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت امام خمینی(ره) شخصیتی است که آمد .و مسئله قدس را در جهان مطرح کرد  و ما هم وظیفه داریک به عنوان یاران امام (ره)مسئله قدس را کوچک نشماریم وروز به روز بر این حضور ها افزوده شود.

سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه افزود با توجه به اینکه امسال در بحث روز جهانی قدس حساسیت های عمده ای علاوه بر روز قدس وجود دارد می طلبد که با توجه بیشتر و تبلیغات گسترده تری در این صحنه حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد امسال با توجه به اینکه از طرف اسلام امریکایی جنایاتی صورت گرفته این بستر مناسبی است که از مظلوم حمایت کنیم .

فرمانده سپاه ناحیه هرسین ادامه داد: حدود 528کودک در جنگ غزه کشته شد و این مسئله در یمن در حال تکرار شدن است و ما وظیفه داریم در این عرصه حمایت خود را از مظلوم نشان دهیم.