مراسم افتتاحیه فعالیت های طرح هجرت3 در هرسین+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17301|15:27 - 1394/04/13
نسخه چاپی
مراسم افتتاحیه فعالیت های طرح هجرت3 در هرسین+تصویر
با حضور فرمانده سپاه ناحیه هرسین و مسئولین آموزش و پرورش شهرستان مراسم افتتاحیه فعالیت های طرح هجرت3 در مدارس هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،سرهنگ بهشتی راد فرمانده سپاه ناحیه هرسین در مراسم افتتاحیه این برنامه هدف از اجرای طرح هجرت 3 بسیج را غنی سازی اوقات فراغت و آشناسازی دانش آموزان با مهارت های مختلف ، محرومیت زدایی از مناطق محروم با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین دانش آموزان است.

وی افزود ساماندهی جوانان با انگیزه در قالب گروه های جهادی دانشجویی، دانش آموزی ، مساجد و محلات يكي از مهمترين اقدامات بسيج سازندگي در شهرستان هرسین می باشد که در ایام تابستان و در قالب طرح هجرت ۳ و در تمام طول سال همانند سنوات گذشته منشأ خدمات بسیاری بوده که در عرصه عمرانی و خدماتی، بهسازی و مرمت مدارس، ساخت و بهسازی و تکمیل و گسترش مساجد و در مناطق محروم شهرستان بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه خاطرنشان کرد  فعالیت بسیج سازندگی در عرصه اشتغالزایی را نیز مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت:  بسیج سازندگی شهرستان هرسین قدمهای مثبتی را در عرصه اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی برداشته است و با ارائه طرحهای اشتغالزا، تسهیلات لازم و برگزاری جلسات و برقراری تعامل با سایر ادارات و نهادها توانسته است در این عرصه مهم موفقیتهای خوبی به دست آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد