سردار ریحانی دردومین گردهمایی بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و شهادت هرسین:

انقلاب اسلامی ایران دکترین های نظامی دشمن را با شکست مواجه کرده است

سرویس: سیاسیکد خبر: 17271|14:40 - 1394/04/11
نسخه چاپی
انقلاب اسلامی ایران دکترین های نظامی دشمن را با شکست مواجه کرده است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: انقلاب اسلامی ایران موفق شده است که همه نقشه ها و دکترین نظامی دشمن را با شکست مواجه کند.

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاهدر دومین گردهمایی بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در هرسین برگزار شد، اظهار داشت:پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت  مردان بزرگی هستند که بر تعهد خود با خداوند ایستاده و شهادت را انتخاب کردند. آن ها مردانی هستند که از عهدشان بر نمی گردند و به همین دلیل نیز ما باید به حضور این افراد افتخار کنیم.

 

وی افزود: به فضل خدا انقلاب اسلامی ایران موفق شده است که همه نقشه ها و دکترین نظامی دشمن را با شکست مواجه کند و موازنه قدرت را در دنیا با وجود همه چالش های پیش رو به نفع اسلام تغییر دهد.

 

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرط پیروز بودن، در میدان بودن، هوشیار بودن و هوشیار کردن دیگران است، گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت نزد خداوند مسئول هستند زیرا بخش اعظم از زندگی خود را در راه دفاع از انقلاب و نظام گذرانده اند و نمی توانند نسبت به وضعیت حاضر بی تفاوت باشند.

 

وی افزود: اکثر وقایع مهم انقلاب در ابتدا با چالش هایی مواجه شده ولی در ادامه با پیروزی همراه بوده است. به عنوان نمونه می توان از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا یاد کرد که امام (ره) در خصوص آن با عنوان انقلاب دوم یاد کرد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از دفاع مقدس به عنوان یکی دیگر از وقایع مهم در تاریخ انقلاب یاد کرد که در ابتدا با سختی هایی همراه بوده اما در ادامه با مقاومت مردمی همراه شده است.

 

وی تصریح کرد: در جنگ هشت ساله ایران و رژیم بعثی عراق نیز ما در آغاز آمادگی جنگ را نداشتیم ولی زمانی که امام جنگ را به دفاع مقدس تعبیر کرده و جنگ را مردمی کردند همه ملت به هر وسیله ای که می توانستند در این زمینه پای کار آمدند.

 

سردار ریحانی با اشاره به اهمیت دوران دفاع مقدس و نقش آن در شکل گیری فرهنگ جهاد و شهادت اظهار داشت: امروز وجود همه ارزش های به دست آمده را مدیون سکوی پرتاب دفاع مقدس هستیم.

 

وی افزود: آمریکایی ها در صدد این بودند که نظام سیاسی ایران را تغییر دهد اما امروز می بینیم که رفتار آن ها تغییر کرده است.

 

وی حضور آمریکا بر سر میز مذاکره با ایران را نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این ایران بود که رفتار سیاسی آمریکایی ها را تغییر داد.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به بحث مذاکرات هسته ای حاطرنشان کرد: امروز هیمنه نظام جمهوری اسلامی در اذهان قدرت ها وجود دارد و با ایران از معامله و معادله صحبت می کنند چرا که آنها نتوانستند اراده خود را بر ما تحمیل کنند.

 

وی تاکید کرد: آمریکا می داند که اگر بر سر میز مذاکره با ما به نتیجه نرسد کسی که ضرر می کند خود آمریکایی ها هستند.

 

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنان به اسلام آمریکایی اشاره کرد و گفت: امروز بزرگترین راهبرد دشمن در مقابل نظام اسلامی پیاده کردن اسلام آمریکایی و سکولاریسم است و دشمن به دنبال این است که بی تفاوتی که از شاخصه های اسلام آمریکایی است را در بین ملت ما رواج دهد.

 

وی تصریح کرد: بی تفاوتی نسبت به سرنوشت کشور و انقلابمنجر به حادثه های متعددی می شود.

 

این مسئول ارشد نظامی استان کرمانشاه دومین راهبرد دشمن را تکفیریسم عنوان کرد و افزود: دشمنان اسلام انسان های خود فروخته ای را از سراسر دنیا بر علیه اسلام معرفی کنند تا چهره اسلام را خدشه دار کنند.

 

ریحانی تلاش دشمن برای ضربه زدن به وجهه اسلام را به دلیل رشد و گسترش اسلام در دنیا دانست و تصریح کرد: خواص جامعه بایستی راه درست و تفاوت های اسلام آمریکایی با اسلام ناب محمدی را به مردم بشناساند.