همایش افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 17223|13:05 - 1394/04/09
نسخه چاپی
همایش افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در هرسین+تصویر
با حضور مسئولین آموزش و پرورش و دانش آموزان و اولیآئ آنها همایش افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سالن اجتماعات الزهرای هرسین برگزار شد

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز با حضور ریاست آموزش و پرورش و معاونین پرورشی این مدیریت و با حضور دانش آموزان و اولیآئ آنها همایش افتتاحیه غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و تجلیل از برگزیدگان مسابقات حوزه قرآن، نماز و عترت، فرهنگی هنری، مرحله شهرستانی و استانی  در سالن اجتماعات الزهرای هرسین برگزار شد.

حبیب کیانی معاون پرورشی آموزش و پرورش در این مراسم اظهار داشت اوقات فراغتی که مد نظر ماست مترادف با اوقات بیکاری نیست بلکه به نظر ما اوقات فراغت بهترین زمان عمر است که باعث بروز استعدادها می شود.

وی افزود ما زمانی به هویت خود می رسیم که از اوقات فراغت به خوبی استفاده کنیم و مسیر اصلی را بپیماییم و به جایی برسیم که در تنهایی از با خود بودن لذت ببریم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد هدف از برگزاری برنامه های اوقات فراغت در واقع ایجاد انگیزه و غرور و افتخارآفرینی در بین نوجوانان می باشد که در نهایت این افتخار آفرینی باعث سربلندی خانواده و مربیان آنها خواهد شد.

در ادامه سلطانمراد میری رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان هرسین با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت ماه رمضان ماه نور و معرفت است و در واقع ماه مهار زدن بر نفس است و انشاءالله که همه ما بتوانیم از این ماه بهره کافی را ببریم.

وی افزود انتظار می رود که مسئولین به اوقات فراغت به صورت یک علم نگاه کنند چراکه اگر اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان پُر شودبسیاری از آسیب ها از اجتماع زدوده می شود.

در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقات حوزه قرآن، نماز و عترت، فرهنگی هنری، مرحله شهرستانی و استانی تجلیل شد.  

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد