پس از افتضاح 8 اسفند نمایان می شود؛

جن گیری و رمالی در شورای مشورتی اصلاحات کرمانشاه/ آیا زن "کف بین" کرجی به اصلاح طلبان خط می دهد؟

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 17003|13:29 - 1394/04/02
نسخه چاپی
جن گیری و رمالی در شورای مشورتی اصلاحات کرمانشاه/ آیا زن "کف بین" کرجی به اصلاح طلبان خط می دهد؟
شورای مشورتی منتسب به یکی از سران فتنه که نشست آنها درجمعه 8 اسفند سال گذشته تبدیل به شورای مشت زنی اصلاح طلبان شد ظاهرا به واسطه یکی از اعضا با رمالی و جنگیری اداره می شود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، واژه رمالی و جنگیری از زمانی وارد ادبیات سیاسی کشور شد که اعلام شد برخی از جنگیرها با نزدیکان دولت دهم ارتباطاتی دارند و البته برخی از این افراد نیز در همان زمان دستگیر شدند.

 

محمود احمدی نژاد بعد از دستگیری این افراد با واکنشی جالب گفت: حالا که اینها را دستگیر کردید خیالاتان از جنگیری راحت شد؟ الان دیگر اجازه بدهید کار کنیم... نکند این موشک ها و سفینه ها را هم برای ما جن ها هوا می کنند؟

 

این واکنش احمدی نژاد در واقع رد کردن ادعاها و نسبت دادن آن به عملیات روانی علیه دولت دهم بود.

 

اما نکته جالب تر آنجاست که برخی از کف بین ها و رمالها مرتبط با دولت هاشمی رفسجانی درآمده و عکسها و تصاویر آنها با رئیس جمهور دولت یازدهم هم در برخی رسانه ها منتشر شد. موضوعی که باعث شد دکتر روحانی در همایش فرمانداران سراسر کشور تلویحا به آن واکنش نشان دهد.

 

رئیس جمهور با بیان اینکه ما از ابتدا هم بنای‌مان را با مشورت با اهل نظر گذاشته‌ایم، گفت: ما از اول هم به فال و فالگیر و جن‌گیر معتقد نبودیم. مبنای‌مان مشورت با صاحبنظران است.

 

اما واقعیت این است که ارتباط با کف بین ها و رمالها در میان سیاسیون اصلاح طلب کم کم در حال تبدیل شدن به یک رویه معمول است و حتی به استانهایی مانند کرمانشاه نیز کشیده شده است.

 

شورای مشورتی منتسب به یکی از سران فتنه که نشست آنها درجمعه 8 اسفند سال گذشته تبدیل به شورای مشت زنی اصلاح طلبان شد نیز ظاهرا به واسطه یکی از اعضا با رمالی و جنگیری اداره  می شود.

 

به گزارش مرصاد، یکی از اعضای اصلی این شورای مشورتی که نتوانست روی پای خود بایستد با برقراری ارتباط با یک زن رمال در کرج حتی آب خوردن خود را با وی هماهنگ می کند.

 

بر اساس این گزارش واریز کردن مبالغ میلیونی به حساب این زن رمال در حالی است که برخی از اعضای خانواده این فرد وی را به شدت از این ارتباط منع کرده و به او گوشزد می کنند که در دام خرافات و کابوس و رویا افتاده است.

 

به نظر می رسد عاقبت این شورا که از همان ابتدا به مشت زنی و پادرمیانی پلیس کشیده شد و هنوز هم با شکایت از یکدیگر و دادگاهی شدن اعضای آن ادامه دارد نتیجه همین بنا کردن آن بر مبنای جنگیری و کف بینی و البته وابستگی به یکی از سران فتنه که محدودیت های متعدد قضایی دارد، باشد.

 

این فرد مرتبط با رمالی و جنگیری بعید نیست که در صدد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس آینده در یکی از حوزه های انتخاباتی کرمانشاه نیز برآید.

منبع:مرصاد