حجت الاسلام روح الله باقری در خطبه های نماز جمعه هرسین:

آنچیزی که از 15خرداد در اذهان مانده است شعار هیهات من ذله است/ خطر بزرگی که انقلاب را تهدید می کند مسئله تحریف امام است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 16584|16:51 - 1394/03/15
نسخه چاپی
 آنچیزی که از 15خرداد در اذهان مانده است شعار هیهات من ذله است/ خطر بزرگی که انقلاب را تهدید می کند مسئله تحریف امام است
امام جمعه هرسین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان گفت: هنوز هم این خاطرات در ذهن ها وجود دارد که مردم در این روز برای دین، مرجعیت و امام خود قیام کردند و شعاری که از 15خرداد در اذهان مانده است شعار هیهات من ذله است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ضمن دعوت همکان به تقوای الهی و با اشاره به سالروز واقعه 15خرداد اظهار داشت هنوز هم این خاطرات در ذهن ها وجود دارد که مردم در این روز برای دین، مرجعیت و امام خود قیام کردند و شعاری که از 15خرداد در اذهان مانده است شعار هیهات من ذله است.
وی در ادامه در خصوص مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم مطهر اظهار داشت عمده فرمایشات رهبر انقلاب بر روی یک کلمه بود و آن خطر تحریف امام و تحریف،راه،سخن و برداشت های شخصی از تفکرات امام بود که خدایی ناکرده اگر مسئولین ما سخنان امام(ره) را به نفع خود تحریف کنند این خطر بزرگی است که انقلاب را تهدید می کند.
خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد بحث دوم در فرمایشات رهبر انقلاب مسئله شناخت اصول امام(ره) بود که در این رابطه به 7اصل اشاره کردند و اظهار داشتند اگر راه امام(ره) را فراموش کنیم سیلی محکمی از دشمن خواهیم خورد.
حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت رهبر معظم انقلاب اصول اعتقادی امام خمینی(ره) را معرفی اسلام ناب در تقابل با اسلام آمریکایی و سکولار و متهجر،اعتماد به خدا و عدم اعتماد به زورگویان عالم، اعتماد به مردم، حمایت از مستضعفین، مخالفت صریح و روشن با قلدران، وحدت کلمه،عنوان کرد.
وی با اشاره به آغاز رهبری  مقام معظم رهبری افزود بعد از گذشت 26سال از رهبری  معظم له اگر انسان های منصف خوب بنگرند، در میان رهبران امروز دنیا شجاعتر،مدیر و مدبر تر و اخلاقی تر از حضرت آقا پیدا نمی کنند.
امام جمعه شهرستان در ادامه در خصوص اوضاع کشور بعد از رحلت امام (ره) خاطرنشان کرد دو مسئله بعد از رحلت امام نگران کننده بود، اول مدیریت اوضاع کشور و دوم بحث حمله دوباره عراق و امریکا به ایران بود و شخصیتی که به تنهایی مقابل این همه بحران ایستاد رهبر معظم انقلاب بود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد