نماینده مردم هرسین درمجلس :

تکیه بر توانایی های ملت مهمترین مولفه ی امام خمینی (ره) بود /افکار امام خمینی (ره) مبنای اقتدار ایران است

سرویس: سیاسیکد خبر: 16583|15:35 - 1394/03/15
نسخه چاپی
تکیه بر توانایی های ملت مهمترین مولفه ی امام خمینی (ره) بود /افکار امام خمینی (ره) مبنای اقتدار ایران است
نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت : مهمترین مولفه ی که امام خمینی (ره) بر آن تکیه داشت توانایی مردم کشورش بود و اعتمادی به قدرتهای دیگر نداشت و افکار امام خمینی مبنای اقتدار جهموری اسلامی ایران است .

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار آفتاب کنگاور در تبین فرمایشات مقام معظم رهبری در سالگردارتحال امام خمینی (ره) گفت : هنر امام خمینی (ره) معرفی اسلامی که فرمانده است  و در مقابل استکبارهای جهانی بااقتدار می ایستد و مدافع حقوق مستضعفین عالم است به جهانیان بود .

 

 

وی افزود : همچنین هنر امام (ره)در این بود که توانست اسلام ناب را از اسلام آمریکایی جدا کند واسلامی که مدافع حقوق مظلومان معرفی است را به جهانیان معرفی نمود .در مقابل اسلامی آمریکایی که روز به روز در حال منفور شدن است وهم اکنون نمونه آن را در عربستان می بینیم که حتی در ماههای حرام هم به مردم بی دفاع یمن رحم نمی کنند .

 

 

احمدی تاکید کرد: هنرامام خمینی  (ره)در این بود که توانست اسلام مرفین بی درد را از اسلام مستعضفین جدا نماید  واسلامی که پویایی و سازندگی و موجب شکوفایی وهویت بخشی به مسلمان می شود را به جهان حاکم کند  .

 

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ((اگر راه امام را گم کنیم یا فراموش کنیم، یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم، ملت ایران سیلی خواهد خورد))گفت : فرمایش مقام معظم رهبری به این اشاره دارد که نباید بگذاریم شخصیت امام تحریف شود شخصیت امام خمینی (ره)در تمامی عرصه ها روشن و مشخص بود و نباید بگذاریم که افرادی با این شخصیت سلیقه برخورد کنند و اگر چنین شود ملت قطعا سیلی خواهد خورد چرا اینکه ملتی که  تا الان با اقتدار از انقلابش دفاع نموده است و با قدرت های بزرگ ،قدرتی برخورد می کند  به دلیل پایندی و وفاداری و مبنا قرار دادند افکار امام (ره) بوده و اگر چیزی جز این مبنا قرار بگیرد ملت قطعا سیلی محکمی خواهد خورد.

 

 

وی افزود : به عنوان مثال یکی از مشخصه امام خمینی (ره) مبارزگری با استکبار بود و در هیچ شرایطی به قدرتها تکیه نداشت و به توانایی مردم  کشورش تکیه می کرد . رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی هم در این بود.

 

 

احمدی گفت : شاید عده ای بگویند که باید برای تعامل با دنیا با قدرتها بسازیم و یا اگر هم نمی سازیم با آنها کنار بیایم  باتوجه به منش و منطق امام این مورد بسیار خطرناک است و مورد توجه باید قرار بگیرد .

 

 

وی با اشاره به اعتماد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری در سخنان مقام معظم رهبری گفت : انقلاب ما در سایه استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود استقلالی که سلطه پذیری را نفی کرد وثمره این استقلال هم اقتدار جمهوری اسلامی ایران درجهان است .

 

 

وی مهمترین مولفه امام خمینی (ره) را تکیه به توانایی ملتش دانست و گفت : عدم اعتماد به قدرتها و تکیه به  توانایی های  ملت مهمترین مولفه بود که امام برای انقلاب انتخاب نمود و همین باعث پیروزی و اقتدار ملتش بعد از گذشت سالها شده است .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد