حجت الاسلام احمدی :

جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد که به امنیتش خدشه ای وارد شود/ بد قولی و کج اندیشی آمریکایی ها ناشی از خوی سلطه گریآنهاست

سرویس: سیاسیکد خبر: 16540|13:24 - 1394/03/11
نسخه چاپی
جمهوری اسلامی ایران اجازه نمی دهد که به امنیتش خدشه ای وارد شود/ بد قولی و کج اندیشی آمریکایی ها ناشی از خوی سلطه گریآنهاست
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران حاضر نیست با امنیت خود بازی کند و اجازه نمی دهد که به امنیتش خدشه ای وارد شود.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام وحید احمدی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی اظهاار داشت  مقام معظم رهبری تصریح کردند که اجازه بازرسی از دانشمندان هسته ای داده نمی شود چراکه مبحث اصلی آن بحث امنیت کشور است.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: هرکسی که امنیت کشور به آن مربوط باشد و هر عنوانی مانند: دانشمند هسته ای و یا فرمانده نظامی داشته باشد جمهوری اسلامی ایران زیر بار مصاحبه یا بازرسی با آنها نمی رود چرا که این کار امنیت کشور را هدف قرار می دهد.

وی با اشاره به اینکه توقع از تیم مذاکره کننده این است که نظر مقام معظم رهبری را اجرا کنند، گفت: غربی ها تلاش خود را می کنند اما جمهوری اسلامی ایران حاضر نیست با امنیت خود بازی کند و اجازه نمی دهد که به امنیتش خدشه ای وارد شود.

این نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همیشه بر این باور بوده و هستیم که اگر غرب به دنبال حل مشکلات باشد، مشکل هسته ای به راحتی حل می شود اما اساسا مشکلی وجود ندارد و ما معتقدیم غرب مذاکره را برای ایجاد فشار می خواهد.

احمدی با اشاره به اینکه ما شاهد این بودیم که بعد از توافق لوزان تحریم دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران وضع شد، افزود: بعد از توافق نامه لوزان نیز 10 فروند هواپیما دست دوم که جمهوری اسلامی ایران خریداری کرده است از سوی آمریکا اعلام شد جز تحریم ها است و شرکت هایی که آنها را به ایران فروخته است مجازات می شود.

وی با اعلام اینکه معیارهای بی اعتباری به آمریکا روز به روز پررنگ تر می شود، گفت: بد قولی و کج اندیشی که آمریکایی ها دارند ناشی از خوی سلطه گری و قدرت طلبی آنها است و بارها جواب کوبنده از نظام جمهوری اسلامی ایران دریافت کرده اند و کشور ما زیر بار این ظلم ها و ستم ها نخواهد رفت.

وی با بیان اعلام اینکه ما اگر می خواستیم زیر بار ظلم بریم که انقلاب نمی کردیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران منطق عقلانی قویی دارد و مذاکره را تا زمانی که بتواند منافع ملی و دستاوردهای هسته ای خود را حفظ کند ادامه می دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی ها دست و پای بی خود می زنند مذاکره برای ما طبق صحبت های رهبری در هر حال یک نعمت است اگر نتیجه گرفتیم که چه بهتر و اگر نتیجه نگرفتیم دنیا می داند که منطق چه کسی منطق قوی و با استدلالی بود که این نیز یک نتیجه مطلوب است.

 

منبع : خانه ملت

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد