فرازی از بيانات مقام معظم رهبري؛

بايد اعمال صالح و حرکت مداوم امام خمینی(ره) را دنبال کنيم

سرویس: سیاسیکد خبر: 16497|08:51 - 1394/03/09
نسخه چاپی
بايد اعمال صالح و حرکت مداوم امام خمینی(ره) را دنبال کنيم
در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری فرازهایی از سخنان معظم‌له در دیدار اقشار مختلف در بیعت با ایشان را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری در آستانه سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اقدام به انتشار فرازهایی از سخنان معظم‌له در دیدار اقشار مختلف در بیعت با ایشان کرده است.

 
آرمانهاى بزرگى که امام(ره) بيان می‌‏کردند، عبارت بود از: مبارزه با استکبار جهانى، حفظ اعتدال قاطع در خط «نه شرقى و نه غربى»، اصرار فراوان بر استقلال حقيقى و همه‏‌جانبه‏‌ى ملت - خودکفايى به معناى کامل - پافشارى فراوان و تمام نشدنى بر حفظ اصول دينى و شرع و فقه اسلامى، ايجاد وحدت و همبستگى، توجه به ملتهاى مسلمان و مظلوم دنيا، عزت بخشيدن به اسلام و ملت‌هاى اسلامى و مرعوب نشدن در مقابل قدرتهاى جهانى، ايجاد قسط و عدل در جامعه‌‏ اسلامى، حمايت بى‏‌دريغ و هميشگى از مستضعفان و محرومان و قشرهاى پايين جامعه و لزوم پرداختن به آنها. همه‌‏ ما شاهد بوديم که امام در اين خطوط، مصرانه و بدون تعلل، حرکتش را ادامه داد. ما بايد راه و اعمال صالح و حرکت مداوم او را دنبال کنيم. 
 
فرازی از بيانات مقام معظم رهبری در مراسم بيعت نخست وزير، هيئت وزيران 17/3/1368
 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد